Obserwatorzy

czwartek, 15 stycznia 2015

Motyw zebry... bez zebry :)

Hej hej :) Niestety nadeszła sesja, więc mam mniej czasu, żeby tutaj zaglądać i niestety muszę odłożyć udział w Zimowym Projekcie, ale mam nadzieję, że uda mi się to wszystko nadrobić, jak uporam się z egzaminami :) Teraz sięgam do moich zapasów, i oto dziś zdobienie, które zrobiłam już jakiś czas temu :)

Dziś znowu stemple, również z płytki m94. chyba do tej pory najczęściej jej używam :) Ale ma fajne wzory i łatwo mi się z nimi pracuje, a z innymi to już różnie bywa :) Wzorek, który wybrałam przypomina mi zebrę. No ale tym razem bez zebry, bo zdobienie czarno - pomarańczowe. I to mi się bardzo w stemplach podoba, że jeden wzorek możemy łączyć z różnymi kolorami, co daje mnóóóóóstwo możliwości :) I myślę, że kiedyś ten pomysł na zebrę wykorzystam :)

I kolejna prośba o dobrą czerń do stempli. Tu wykorzystałam Golden Rose albo Safari, nie pamiętam już, ale nie jest to taka intensywna czerń o jaką mi chodziło. Polecicie coś? :)








Bazą jest tu soczysty pomarańcz Wibo Summer extreme nails nr522.

Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Essence ma specjalne lakiery do stempelków: czarny i biały.
    Są super! W sumie to ja tylko tych dwóch używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też szukam swojej idealnej czerni, na razie ostro testuję, jak znajdę coś ciekawego, to dam znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja najczęściej używam Sally Hansen Black Out, ale fajny jest też z Wibo Extreme (numeru nie pamiętam, ale to czerń;). Z Essence miałam i był bardzo dobry, ale butelka mała i gdy doszłam do jej połowy zrobił się mega glutowaty, więc się zniechęciłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info :) będe musiała sprawdzić te lakierki :)

      Usuń
  5. Jak nie zebra, jak zebra? Ruda, bo ruda, ale zebra :P Odmawiasz jej prawa do farbowania włos...sierści? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystycznie nie zebra :) A od kiedy bronisz praw zwierząt do farbowania się? :)

      Usuń
    2. A Ty co, masz coś do rudych? xD
      Ruda zebra, to straszna choroba, a Ty i tak powiesz, że to Photoshop. Tfu, że to nie zebra. O, tak powiesz :P
      http://faktopedia.pl/479047

      Usuń
  6. Doobra, już nic nie mówię, niech Ci będzie :P

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)