Obserwatorzy

sobota, 28 marca 2015

Wiosna!

Hej :) W końcu przyszła wiosna i zrobiło się ciepło i słonecznie, no przynajmniej do wczoraj. Nie wiem jak u Was, u mnie dziś pada deszcz :( Na pocieszenie mam więc wiosenne zdobienie. A co jest najbardziej charakterystyczne dla wiosny? Ano kwiatki, wiec dzisiaj będzie kwieciście :)

Tłem jest złoty lakier Miyo nr 31, kwiatki zrobione lakierem GR nr 286, a środki granatem z Safari, a listki to także GR nr 347. Top ten co zwykle czyli Miss Sporty, a całość robiłam za pomocą sondy. To chyba już wszystko :) Aha, jeszcze dodam, że to zdobienie podpowiedziało mi google, niestety teraz nie mogę go znaleźć :(








Miłego weekendu :)

4 komentarze:

  1. Ale jak to deszcz? :D serio? Nie widziałam :P

    Ładniutkie kwiatki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio serio :) wiesz, może u Ciebie nie padało :D

      Dziękuję :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)