Obserwatorzy

niedziela, 10 stycznia 2016

ZB III Zimowe szaleństwo

Cześć :) Witam w nowym roku :) Dziś ostatnie już zdobienie do Zbiorowego malowania. Ale to szybko zleciało! Tematem tygodnia jest zimowe szaleństwo. W końcu zima nie tylko na paznokciach, ale i za oknem :)

A to moja wersja zimowego szaleństwa, czyli taki miszmasz niebiesko-biało-srebrny, prawdziwa śnieżyca :)

Lakiery:
  • baza to Wibo extreme nails nr 545
  • Wibo Gold Line nr 29
  • Allepaznokcie holographic 
  • biały lakier Safari
Wszystkie kolory nakładałam w tej kolejności zwykłą gąbeczką, na wierzch oczywiście top Sally Hansen.
Niestety na zdjęciach słabo jest widoczny ten efekt holo.
 





Na stronie Aliny można głosować na najlepsze prace z każdego tygodnia. Serdecznie do tego zachęcam, czy to na mnie, czy na kogoś innego, bo zdobienie są cudne i widać, że dziewczyny się napracowały :)

Miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. Fajnie by wyglądały też w innych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest prawdziwe zimowe szaleństwo, widzę śnieg i niebieskie zimowe niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prośba o kontakt :)
    http://paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com/2016/01/kobalt.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)