Obserwatorzy

niedziela, 5 czerwca 2016

Instanails - kropki w kolorach ziemii

Hej hej :) Rzadko ostatnio się tu pojawiam, rzadko tez zaglądam na Wasze blogi, ale mam nadzieję, że w tym tygodniu to się poprawi :) A przechodząc do dzisiejszego zdobienia: instanails bo to zdobienie jest inspirowane zdobieniem z Instagrama :) Odkąd go założyłam, jest to moje źródełko pomysłów :) Kropki w kolorach ziemi... tu chyba nic nie muszę wyjaśniać :)

Lakiery:
  • Zielony Eveline minimax 045
  • Brązowy Smart girls get more, i tu miłe zaskoczenie, bo pierwszy raz używałam tego lakieru. Kupiony w Naturze za jakieś 3 zł, a sprawuje się całkiem nieźle, ładnie kryje (2 warstwy), przyzwoicie się utrzymuje, nie mam zastrzeżeń :)
  • Top coat Sally Hansen Insta-Dri


A jak to robimy? Malujemy cały paznokieć na brązowo, następnie malujemy zielonym lakierem tak żeby z jednej strony został nieduży pasek brązowego. Na granicy kolorów stawiamy duże zielone kropki. Potem nieco mniejsze, brązowe w środku, ale tak, żeby został wolny zielony brzeg. I w tych brązowych kropkach stawiamy małe zielone. Moim dodatkiem do tego zdobienia jest rząd zielonych kropek na wolnym brązowym pasku. Uff... mam nadzieję, że jest to zrozumiałe :) Wbrew pozorom jest to bardzo łatwe do zrobienia :)




Jak Wam się podoba? :)
Przy okazji przypominam o moim Instagramie :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. Ale śmieszne :D Co nie zmienia faktu, że są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) Dla mnie insta to też źródło inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) można nawet powiedzieć, ze to cała kopalna pomysłów ;D

      Usuń
  3. Ciekawe zdobienie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super mani :D
    i już zerkam na Twój instagram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) mam nadzieję, że się spodoba :)

      Usuń
  5. Widziałam na Instagramie w wersji biało-czarnej. Ale zieleń z brązem bardziej wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wzór! Kolorki bardzo ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)