Obserwatorzy

czwartek, 1 czerwca 2017

Dzień dziecka :)

Cześć :) Dziś jest dzień dziecka, więc chciałam pokazać zdobienie, które na pewno spodoba się dziewczynkom, tym małym i tym troszkę większym :) Dziś zdobienie prosto z bajek, księżniczkowe ;) Zrobiłam je mojej małej kuzynce Mai, która bardzo cieszyła się, że będzie w internecie i ludzie z caaałeeego świata będą mogli oglądać jej pazurki :)

 
Lakiery:
  • Golden Rose Color Expert 44
  • Bell Hypoallergenic 046
  • naklejki allegro  
Na zdjęciach nie widać, ale na kciukach była Śnieżka :)
 
 

 

 

Takie wzory nie tylko dla małych dziewczynek :) Na zdobienie w podobnym stylu zdecydowała się moja koleżanka, tak jak ja studentka pedagogiki :) 


Lakier biały hybrydowy NeoNaol White Collar.


Bo każdy z nas ma w sobie coś z dziecka :)
Pozdrawiam (:

22 komentarze:

  1. Sama chciałabym takie paznokcie :D Mimo prawie, że 19 lat Disneya i jego księżniczki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maja na pewno jest przeszczęśliwa. :) Bardzo fajny wpis - idealny na dzień dziecka. Paznokcie Twojej koleżanki wyglądają super. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, mam 22 lata ale z chęcią nosiłabym takie naklejki na swoich paznokciach :P
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu nie :) dzięki na pewno wpadnę :)

      Usuń
  4. Cudne pazurki :) Idealny pomysł na Dzień Dziecka i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pazurki dla prawdziwych księżniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pazurki, moje ukochane postaci z dzieciństwa . :)

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki - idealne na ten dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja na dzień dziecka dostałam nowe semilaci w prezencie haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Księżniczkowe zdobienie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)