Obserwatorzy

środa, 23 sierpnia 2017

Pisakami po hybrydzie

Cześć :) Dziś pokażę Wam nowy sposób zdobienia paznokci. Nowy na tym blogu, bo ten sposób jest już znany od jakiegoś czasu. O czym mowa? O zdobieniu paznokci za pomocą pisaków/markerów. Na różnych blogach, stronach i na youtube można spotkać się z nazwami sharpie marble effect, blur effect, efekt akwareli albo po prostu zdobienie pisakami. Jakbyśmy tego nie nazwały chodzi o efekt lekkiego rozmycia koloru (lub kilku) na paznokciach :)



Jak to zrobić? Kładziemy bazę, 1 lub 2 warstwy wybranego koloru (lepsze będą jasne kolory, ja wybrałam Neonail Pink Pudding, piękny pastelowy róż) i przemywamy. Następnie markerami/pisakami/flamastrami malujemy na paznokciach dowolne wzory. Potem moczymy cienki pędzelek w cleanerze i lekko dotykamy płytki paznokcia. W ten sposób rozmywamy kolor. Ta technika wymaga nieco wprawy. Ja na początku nabierałam zbyt dużo cleanera, przez co wzór całkowicie się rozmywał. Spróbowałam nieco odsączyć pędzelek, dotykając nim ręcznika papierowego, a dopiero potem paznokcia. Efekt był o niebo lepszy :) Ja zdobienie robiłam na hybrydzie, ale podobny efekt możemy uzyskać na zwykłym lakierze.




Przy wyborze pisaków ważne jest żeby były dość mocno napigmentowane. Ja wybrałam markery z Pepco 10 kolorów za całe 4,99. Do tej metody sprawdzają się idealnie :)


Do tego zdobienia wybrałam dwa kolory: róż i fiolet .

A tu moje próby z różnymi kolorami i wzorami :)

Jak Wam się podoba? Próbowałyście tej metody?

Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Fajnie wyszło, lubię połączenie różu z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jak widać ja też :) chociaż raczej rzadko wybieram takie połączenie :)

      Usuń
  2. Koniecznie musze je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super!! Parę razy też zabierałam się do tego zdobienia, ale jakoś nigdy się nie zabrałam... muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam i bardzo ją lubię! Ten sposób jest idealny pod jakieś 'większe' zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają super! Chyba się pobawię w ten sposób... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Pewnie, to prosty sposób na oryginalne paznokcie :)

      Usuń
  6. Ale śliczna mozaika wyszła, świetnie dobrane odcienie :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)