Obserwatorzy

poniedziałek, 18 września 2017

Cukiereczki, czyli Neonail Pink Pudding

 Cześć :) Bardzo lubię długie paznokcie i najchętniej nosiłabym takie cały czas. No ale czasem trzeba je skrócić, siła wyższa :D Moim zdaniem na krótkich paznokciach lepiej wyglądają jasne lakiery. I dlatego postawiłam na mój nowy nabytek - lakier hybrydowy Neonail Pink Pudding i się zakochałam :D



Pink pudding to piękny, pastelowy, cukierkowy róż.Bardzo delikatny i dziewczęcy :) I, chociaż raczej rzadko mam róż na paznokciach, ten noszę z przyjemnością.





Jednak dla mnie jeden kolor na paznokciach to za mało, na dwóch paznokciach użyłam jeszcze syrenki. Jest to pyłek również z Neonail - Arielle Effect 02. Jest to multikolor, czyli znajdziemy w nim drobinki w różnych kolorach- od złota, czerwieni, po fiolet, zieleń i błękit ;)




Słodko, różowo, cukierkowo.
Jak Wam się podoba? :)

50 komentarzy:

  1. Śliczny słodki kolorek. Zapraszam do mnie! www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubie wiele kolorkow na takich krotszych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ja się po prostu lepiej z takimi czuję :)

      Usuń
  3. Śliczne są, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich kolorów to zawsze za mało mam ;D Pasują do wszystkiego, a nawet same w sobie genialnie się prezentują<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to! Nie wypada ze względu na pracę, nie wypada ze względu na wiek i wiele innych wymówek ;D Jednak ja właśnie też trochę przekonuję niektóre osoby, żeby wstawiać chociaż mały akcent koloru! <3

      Usuń
    2. Ja mam tylko jeden, muszę nad tym popracować :)

      Usuń
  5. Kolorek bardzo ładny, mam go na swojej zakupowej liście. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny kolor ;o
    uwielbiam takie pudrowe róże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten lakier! ;-) Cuuudo! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba, sama na taki kolor bym się zdecydowała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny kolorek, taki delikatny, kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dziś u siebie podobny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię taki róż na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) ja się właśnie do niego przekonałam :)

      Usuń
  12. Sliczny kolorek, roz poza tym jest jednym z moich ulubionych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  13. Very nice color! Thanks for sharing! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Można go połączyć z innym np. szarym czy nude i już nie będzie tak słodko :)

      Usuń
  15. Piekny kolorek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszelkiego rodzaju róże na paznokciach :) Szczególnie takie subtelne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor, lubię takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)