Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2013

Zielono mi!

Cześć:) Ostatnio moje paznokcie są w kiepskim stanie, musiałam je mocno skrócić:( od 2 tygodni praktycznie ich nie maluje i używam diamentowej odżywki Eveline, żeby je wzmocnić i żeby mi odrosły. A że ja nie lubię malować krótkich paznokci, nie pojawiało się nic nowego.

Dzisiejsze zdobienie opiera się na kolorkach zielonych i odrobinie białego. Te takie kreseczki, to miały być różyczki, podpatrzone na pewnym blogu, którego nazwy niestety nie pamiętam (jeżeli wiecie o kogo chodzi, dajcie znać).(Lepiej to widać na powiększeniu) Ogólnie wygląda to tak:









Pozdrawiam:)

6 komentarzy:

  1. Polecam jeszcze coś na skórki. U mnie fajnie sprawdziło się Regenerum :) Odżywka Eveline niestety mnie zawiodła :( Co do zdobienia fajne. Lubie zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i znowu widzę limonkę :) dawno nie miałam zielonych paznokci :) a takie zdobienia różyczkowe z kresek bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wpadłaś na mojego bloga:) U ciebie też ciekawie. Fajne paznokcie.

    Może przydał by ci się nagłówek na bloga? Jeśli chcesz, żebym ci go zrobiła napisz w komentarzu na moim blogu:

    kate-kaatee.blogspot.com
    albo napisz mi maila:

    kate.kaatee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam takie różyczki u kogoś to prawda. Uroczo Ci wyszły :) Mam nadzieję, że inne moje zdobienia przypadną Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)