Obserwatorzy

wtorek, 4 czerwca 2013

Projekt Zainspiruj się naturą tydzień 2 i 3, czyli...

...zwierzęta i owoce. Na wstępie chciałam przeprosić za moją (kolejną) nieobecność. myślałam, że łatwiej będzie mi się zorganizować, ale strasznie się rozleniwiłam, ale od dziś wracam na bloggera:)

Tym razem pokażę 2 zdobienia przygotowane na projekt Zainspiruj się naturą.

Projekt "Zainspiruj się naturą" 

 Na pierwszy ogień idą zwierzęta, u mnie są to .....krówki:) Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu:)
  

 


Tydzień 3, czyli owoce już raz pojawiły się na moim blogu, było to kiwi, które możecie zobaczyć TUTAJ. A tym razem postawiłam na truskawki:)



 


To tyle na dziś. Wkrótce więcej postów, a teraz zabieram się do przeglądania Waszych blogów.
Pozdrawiam;)

5 komentarzy:

  1. Krowa!
    Daj mleko!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne pazurki :) Bardzo mi się Twoja krowa podoba :) Co do truskawek to wpadłam na ten sam pomysł odnośnie tygodnia z owocami :P
    Nominowałam Cie do zabawy ;) Szczegóły u mnie na blogu - http://photoee.blogspot.com/2013/06/dzikie-wyzwanie-tydzien-1.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)