Obserwatorzy

wtorek, 28 maja 2013

Projekt Trendy tydzień 2. i 5. czyli biało-turkusowe etno

Tydzień piąty tygodniem etno, czyli mnóstwo kolorów i fantazyjnych wzorów. Ja postanowiłam połączyć go z tygodniem drugim, który opuściłam, a którego inspiracją były biel i turkus. Etno to nie do końca mój styl, w sumie nawet czy to na pewno jest etno, ale co tam:) Mi to bardziej przypomina wzorek pisankowy:)
Lakiery:
  • Wibo, który ostatnio pokazywałam
  • Miyo mini drops nr 63
  • Lovely biały
  • Rimmel nr 840 
+ sonda , 20 minut wolnego czasu i trochę cierpliwości




Pozdrawiam!:)

4 komentarze:

  1. Po części jest to wzór etno więc trafiłaś w temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście jak pisanki :D trochę mi przypomina wzór z naszego paznokciowego temau ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyszło :D uwielbiam etno !!

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)