Obserwatorzy

piątek, 17 maja 2013

Projekt Trendy tydzień 4: koronka

Cześć:) Dziś kolejne zdobienie do Projektu Trendy i tym razem coś czego jeszcze nie robiłam, czyli koronka. Podoba mi się ten wzorek, jest bardzo delikatny i dziewczęcy, idealny, gdy chcemy mieć coś bardziej eleganckiego na paznokciach. Na co dzień wolę coś bardziej kolorowego, a to zdobienie zrobiłam na ustną maturę z angielskiego, żeby paznokcie nie za bardzo rzucały się w oczy:)

Do frencha użyłam mlecznego lakieru Wibo i białego Lovely, który ostatnio pokazywałam.








Koronka na paznokciach mi się bardzo podoba, ale raczej na dłuższych paznokciach niż moje. Można też  poszaleć z kolorami:)

Miłego weekendu!

11 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, bardzo subtelny i przyjemny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta koronka, bardzo elegancka i subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne, szkoda, że te zdjęcia takie małe i na powiększeniu też dokładnie się nie przybliża :( jak ci poszła maturka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy w czerwcu:) ale myślałam, że będzie gorzej, we wtorek mam ostatni egzamin.

      Usuń
  5. pięknie wyszło :) ja lubię czasem ponosić takie delikatne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, bardzo mi się podobają :)
    Przypominam, że jutro rusza projekt "Zainspiruj się naturą" Na moim blogu znajdziesz baner który możesz (oczywiście nie musisz) wstawić do swojego kwiatowego posta :)
    Pozdrawiam! :)
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz talent dziewczyno, zazdroszczę :D Ja nawet normalnie nie potrafię sobie paznokci pomalować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze paznokietki <3 Delikatne, ale mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)