Obserwatorzy

piątek, 17 maja 2013

Projekt Trendy tydzień 4: koronka

Cześć:) Dziś kolejne zdobienie do Projektu Trendy i tym razem coś czego jeszcze nie robiłam, czyli koronka. Podoba mi się ten wzorek, jest bardzo delikatny i dziewczęcy, idealny, gdy chcemy mieć coś bardziej eleganckiego na paznokciach. Na co dzień wolę coś bardziej kolorowego, a to zdobienie zrobiłam na ustną maturę z angielskiego, żeby paznokcie nie za bardzo rzucały się w oczy:)

Do frencha użyłam mlecznego lakieru Wibo i białego Lovely, który ostatnio pokazywałam.








Koronka na paznokciach mi się bardzo podoba, ale raczej na dłuższych paznokciach niż moje. Można też  poszaleć z kolorami:)

Miłego weekendu!

11 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, bardzo subtelny i przyjemny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta koronka, bardzo elegancka i subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne, szkoda, że te zdjęcia takie małe i na powiększeniu też dokładnie się nie przybliża :( jak ci poszła maturka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy w czerwcu:) ale myślałam, że będzie gorzej, we wtorek mam ostatni egzamin.

      Usuń
  5. pięknie wyszło :) ja lubię czasem ponosić takie delikatne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, bardzo mi się podobają :)
    Przypominam, że jutro rusza projekt "Zainspiruj się naturą" Na moim blogu znajdziesz baner który możesz (oczywiście nie musisz) wstawić do swojego kwiatowego posta :)
    Pozdrawiam! :)
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz talent dziewczyno, zazdroszczę :D Ja nawet normalnie nie potrafię sobie paznokci pomalować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze paznokietki <3 Delikatne, ale mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)