Obserwatorzy

poniedziałek, 13 maja 2013

Projekt Hobby tydzień 3: geometria + Liebster Blog

 Hej, co prawda opuściłam tydzień 2, ale postaram się to jeszcze nadrobić, zeby nie robić większych zaległości i być na bieżąco z projektem dzisiaj zdobienie. motywem tego tygodnia jest geometria. Moja propozycja bardzo szybka i prosta w wykonaniu:)



Przy okazji chciałam odpowiedzieć na pytania Aleksandry, która nominowała mnie Liebster Blog,

Pytania:
1.Zima vs. Lato ?
Zima i lato
2. Jaki rodzaj muzyki lubisz najbardziej ?
Rocka

3. Co robisz po przyjściu ze szkoły ?
Jem obiad

4. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole ?
chyba polski, ale wreszcie skończyłam szkołę:)

5. Kot vs. pies
i kot, i pies

6. Kto twoim zdaniem wygra "Top Model"
nie wiem

7. Horror vs. komedia 
komedia

8. Nuta na dziś ?
happysad Damy radę

9. Malujesz się na co dzień ? 
tak

10. Ulubiony kolor ?
żółty

11. Lizaki vs. lody ?
lody 

To wszystkie pytania. Nikogo nie nominuję i nie zadaję pytań, ponieważ już wcześniej to robiłam. Jeżeli ktoś ma ochotę odpowiedzieć na pytania, to zapraszam tutaj.

1 komentarz:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)