Obserwatorzy

czwartek, 15 listopada 2012

Tag: Libster Blog

 Do tagu nominowała mnie Darkness, której bardzo serdecznie dziękuję!:) Bloga mam od niedawna, jeszcze nie do końca wszystko załapałam, ale staram się, żeby było jak najlepiej:)

 

Ten tag wydaje się być idealny dla mnie, ponieważ:
 
Przyznawanie takich wyróżnień polega na:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania od Darkness:
1. Ulubiona marka samochodu

Odkąd pamiętam zawsze to był Volkswagen Garbus. Kiedy byłam mała był żółty w kwiatki, ale teraz zrezygnowałam z kwiatków:P Zobacz moje cudo --> kilik :)

2. Wydarzenie, które utkwiło Ci w pamięci lub miało ogromny wpływ na Twoje życie?
Jest kilka takich momentów w życiu każdego człowieka, ale wolę je zachować dla siebie:)

3. Wymarzone miejsce na wakacje to? 

Hiszpania. Niezmiennie od lat.

4. Piwko, winko czy coś mocniejszego? :D

Zależy kiedy, z kim i jaka okazja:)

5. Do jakiego zwierzęcia mogłabyś się porównać?

Hmm... myślę, że do kota, lubi towarzystwo, mimo to chodzi własnymi ścieżkami:)

6. Gdybyś mogła wygrać jedną, dowolną rzecz, byłaby to...?

Garbus. Zdecydowanie.

7. Wymarzone imię, jeśli mogłabyś je wybrać dla siebie?

Anna, Iga, Jagoda

8. Gwiazdor, do którego zdychałaś w czasach młodzieńczych nazywa się...?

Johnny, nie tylko w młodzieńczych latach:)

9. Wymarzona praca/studia? 
Pedagogika, praca z dziećmi

10. Ulubiona marka kolorówki?

essence

11. Czego nigdy nie założyłabyś na siebie? [może być przykład z ilustracją :D]

Piórek:)


Ja nominuję:
1. Magda z Paznokci Świat
2. Czarodziejka 
3. Agela
4. Panna mi
5. Kaśka
6. Justine
7.  Magdalena 
8. Black Catherine


Pytania:
1.Czy wyjdziesz z domu bez makijażu?
2. Co sprawiło, że założyłaś bloga? 
3. Paznokcie proste, jednokolorowe czy wzorki?
4. Pierwszy kosmetyk, który kupiłam to... (jeżeli pamiętasz:-))
5. Podkreślone oczy czy usta?
6. Ulubiony kolor?
7. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
8. Bez czego nie wyobrażasz sobie swojej szafy?
9. Wspaniały makijaż czy idealna fryzura?
10. Niezbędnik w mojej kosmetyczce to....
11. Wymarzona suknia ślubna (może być zdjęcie:P)

Pozdrawiam:)

PS. Wszystkich chętnych (jeżeli was nie zaprosiłam albo nie macie bloga itp) zapraszam do odpowiedzi na pytania w komentarzach:)

3 komentarze:

  1. 1)Tak
    2.Hm... jeszcze nie ma mam, czekam na znak od losu:]
    3.Różnokolorowe, najlepiej kropeczki
    4.Pomadka do ust
    5.Oczy
    6.Zielony
    7.Lakier do włosów:)
    8.dżinsów. Dobre spodnie to podstawa :}
    9.Makijaż, zawsze można założyć czapkę, ale twarzy nie ukryjesz:]
    10.Tusz do rzęs
    11.na razie nie istnieje:]

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Bez podkładu nie :)
    2. Jak założę, to napiszę...
    3. Zależy od nastroju, czasu, weny, lakieru :)
    4. Pomadka
    5. Oczy
    6. Niebieski
    7. Ciebie :)
    8. Zimą - swetrów, latem - szortów
    9. Fryzura, bo jeszcze nigdy takiej nie miałam xD
    10. Podkład, puder, tusz do rzęs
    11. Wygodna, długa i biała ;]

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)