Obserwatorzy

wtorek, 13 listopada 2012

Kolorowo

Witam ponownie po dłuższej przerwie:)
Ostatnio nie miałam czasu praktycznie na nic, więc blog poszedł w odstawkę, ale teraz postaram się regularnie dodawać posty:)

I na początek zła wiadomość (przynajmniej dla mnie), mianowicie musiałam skrócić paznokcie:(
jeden mi się złamał przed pierwszym listopada i musiałam go skrócić praktycznie do zera tj. najkrócej jak się da. Resztę udało mi się choć trochę uratować, więc nie jest tak tragicznie.

Dzisiaj pokaże wzorek, który zrobiłam w na chrzciny mojej kuzynki, które były w niedzielę. Miałam brązową sukienkę i dodatki, więc chciałam jakoś urozmaicić to kolorem na paznokciach, dlatego zdecydowałam się na brązowo-miętowo-zielony wzorek.


Wszystkie lakiery były już w poprzednich postach dlatego powiem tylko, że są to brązowy Golden Rose 257, miętowy DaVinci 322 i ciemnozielony  Golden Rose nr 19

Pozdrawiam:)

W najbliższym czasie planowałam zrobić przegląd moich lakierów + krótkie recenzje na ich temat, jeśli chcecie coś takiego zapraszam do komentowania i obserwowania.

Buziaki:P

3 komentarze:

  1. przegląd lakierów chętnie bym zobaczyła, ja u siebie ostatnio właśnie taki zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widziałam i skomentowałam:)
      myślę, ze uda mi się to wstawić w piątek:)

      Usuń
  2. Zapraszam na KONKURS :) DO WYGRANIA BUTY! :)

    http://pannamiijejzabawki.blogspot.com/2012/11/renee-me.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)