Obserwatorzy

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Elegancko


Dziś (spóźnione) wielkanocne zdobienie. Nie ma tu zajączków, kurczaczków czy kwiatuszków, jest za to brokatowy piasek i naklejka, więc bardziej elegancko :) Zdobienie zrobiłam dla mojej mamy, ale bardzo mi się spodobało i jakiś czas później zrobiłam to samo u siebie :)





Lakiery, których użyłam to Wibo Glamour Sand  nr 2 (o którym pisałam ---> tutaj) oraz Wibo Gel Like nr 9 Peaches and cream. Naklejki kupiłam w Kauflandzie k kiedyś już się tu pojawiły :) ---> naklejki



A teraz to samo zdobienie w wersji fioletowej u mojej kuzynki :)


Fiolet Golden Rose nr 344 oraz jasny fiolet, ale już nie pamiętam który :)

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja różowa podoba mi się bardziej, piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardziej podoba fioletowa :D
    Ale ja się pytam: gdzie są kurczaczki, zajączki i kolorowe jajeczka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przestraszyły się śniegu i uciekły :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)