Obserwatorzy

niedziela, 19 października 2014

French

Hej hej :) Dziś pokaże mój nowy nabytek, a mianowicie naklejki do paznokci. Kupione w Kauflandzie za szalona cenę ok.4,50 zł za 2 sztuki :) Motyw kwiatowy. Oczywiście od razu musiałam je wypróbować :) Miałam z nimi trochę problemów, są bardzo delikatnie i łatwo je zagiąć. Trzymają się na razie dobrze, ale mam je dopiero od wczoraj, zobaczymy ile wytrzymają :)  Jako tło wybrałam frencha, biały lakier to Safari, mleczny Golden Rose nr 109. To chyba tyle, zapraszam do oglądania :)




A tak wyglądają oba zestawy:

Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Bardzo Ładne : )
    Podobają mi się takie motywy kwiatowe na paznokciach , super sprawa : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Takie delikatne i dziewczęce: )

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)