Obserwatorzy

sobota, 25 października 2014

A cóż to za kolor?

Cześć :) Dziś kilka słów o lakierze, który co prawda kiedyś już się tutaj pojawił, ale zasługuje na kilka słow więcej. Mowa o lakierze Editt Cosmetics w kolorze... no i tu się pojawia problem :) Jaki określić ten kolor. Ogólnie to coś ma wspólnego z zielonym. Zajrzawszy do wikipedii, stwierdziłam, że to coś między szmaragdem a grynszpanem :) Dajcie znać, jak Wy uważacie :)

Lakier, sam w sobie, jest świetny, oprócz koloru, jego zaleta jest krycie - wystarczy jedna warstwa, do tego jest szybkoschnący, przynajmniej taka informacja znajduje się na buteleczce, z czym raczej się zgadzam. Do tego cena jest bardzo zachęcająca, cała złotóweczka :) Czego chcieć więcej?? Ano blasku, brokatu, błyskotek :) Dlatego dołożyłam jeszcze inne lakiery.

To ten lakierek :)

Brokat z Miss Selene nr 170  (mini)

Golden Rose  nr 318 (seria proteinowa)






Miłego weekendu!

9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę taki kolor z Goldena, miałam już przeróżne ,ale na tego nie wpadłam : ) Bardzo fajnie wygląda na paznokciach ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na niego wpadłan już dawno temu w sklepie GR i stał się jednym z moich ulubionych :)

      Usuń
  2. z tej firmy mam błękit piękny ale za to szybko 'schodzi' z paznokci :( i dałam za niego 2,50 - przepłaciłam :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha zależy gdzie trafisz :) u mnie wytrzymal 3 dni w dobrym stanie, a potem myłam okna :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ten kolor, jeden z ladniejszych tego typu jaki widzialam, no i wykonczenie gliterowe cuuuudowne!
    Swietny blog, duzo inspiracji i bardzo ciekawych pomyslow- obserwuje z przyjemnoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się prezentuje ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak się fachowo nazywa, ale jest genialny!:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)