Obserwatorzy

czwartek, 2 października 2014

Złoto, czerwień i czerń

Hej :) Dziś proste zdobienie, a raczej można powiedzieć łączenie kolorów. To fajny pomysł, jeżeli nie mamy czasu czy pomysłu na pomalowanie paznokci. Możemy połączyć 2, 3 kolory a nawet więcej, czemu nie? :)
Ja tym razem zdecydowałam się na złoto, a w zasadzie żółty ze złotym brokatem, czerwień i czerń. Oceńcie efekt :)

 Jeżeli chodzi o lakiery są to:
  • żółty Maybelline colorama
  • brokat Wibo WOW effect matte glitters nr 1
  • czerwony Golden Rose  nr 268
  • czarny Safari
  • Miss Sporty turbo dry top coat



 Jeżeli chodzi o ten brokat z wibo (w zasadzie top z  płatkami brokatu), daje bardzo fajny efekt, ładnie wygląda w połączeniu z innymi kolorami, ja najczęściej łącze go z czerwienią i fioletem. Na kolejnych zdjęciach możecie zobaczyć jak wygląda z bliska. Jest to matowy top ale ja zwykle go nabłyszczam (tu top przyspieszający wysychanie z Miss Sporty). W tej wersji podoba mi się o wiele bardziej :)



Zaczął się już rok akademicki, więc serdecznie pozdrawiam wszystkich studentów :)

2 komentarze:

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)