Obserwatorzy

wtorek, 1 lipca 2014

Water marble

Witam po raz kolejny po długiej przerwie :) są wreszcie wakacje więc mam nadzieję, że uda mi się regularnie dodawać posty :) A dziś jak w temacie, powtarza się zdobienie metodą wodną, ale tym razem nie na wszystkich paznokciach. Wyszło to trochę z braku czasu, ale końcowy efekt mi się podoba.

Mamy tu mix 2 kolorków:
  • żółty - Maybelline Coloramanr 749
  • fiolet - Golden Rose nr 344
  • jako baza oczywiście odżywka Eveline (diamentowa)
Jak się robi każdy wie, więc nie będę się powtarzać, same oceńcie jak Wam się podoba  :)
Wzorek zrobiłam tylko na kciuku i serdecznym, reszta żółto-fioletowa pokręcona :)












I co wy na to?
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Wyglądają jak kwiaty :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam info z pierwszej ręki, że nadal masz wakacje, a nowych notek brak ^^
    Czekam na tłumaczenie.
    I tak Ci nie wierzę :)
    O.


    Aaaa, wzięłabym zapomniała, superaśnie paznokcie, też chcę takie xD

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)