Obserwatorzy

niedziela, 27 grudnia 2015

ZB III Zdobienie świąteczne

Hej :) Jak tam po świętach? Jak zwykle zleciały bardzo szybko :) I jak zwykle nie miałam zbyt dużo czasu na pomalowanie paznokci. I niestety jak zwykle w czasie przygotowań złamałam paznokieć. W sumie to przecięłam nożem :) Zdarzyło Wam się to kiedyś? Dobrze, że paznokieć  był dość długi i palec ocalał :)

No ale do rzeczy, zdobienie może bardziej zimowe niż typowo bożonarodzeniowe, ale tak mi brakuje śniegu, że chciałam mieć chociaż jakąś namiastkę na paznokciach :) Niech to będzie kolejne zdobienie do Zbiorowego Malowania.


Do gradientu użyłam lakierów Wibo Gold Line nr 17 i 29 oraz Wibo Glossy Manicure nr 7, brokat to Miss Selene170. Śnieżynki malowałam sondą i białym lakierem.






Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)