Obserwatorzy

niedziela, 6 grudnia 2015

Zbiorowe Malowanie III - Andrzejki

Hejka :) Dziś Mikołajki, a u mnie zamiast zdobienia mikołajowego zdobienie andrzejkowe :) Znowu żyję w niedoczasie, i prawie zapomniałam, że biorę udział w III edycji Zbiorowego Malowania :)  


Wszystkie informacje o akcji, możecie znaleźć TUTAJ.  W skrócie chodzi o to, że organizatorka, czyli Alina z bloga http://lilang-baso.blogspot.com/, co tydzień wrzuca inspiracje związane z ustalonymi wcześniej tematami tygodnia. Proste? Proste :)

Tematem pierwszego tygodnia są Andrzejki. inspiracja do tego zdobienia był przepiękny makijaż oka - czarno-złoto-niebieski, cudo!


Mamy tu pomieszanie z poplątaniem mojego (ostatnio) ulubionego lakieru Gold Line 29 oraz mojego ulubionego złotego lakieru Miyo 531. 

Może to przypominać rozlany wosk, wzory na maskach lub jak powiedziała moja mama turecki dywan :) Ocenę pozostawiam Wam :)








 To tyle na dziś. Miłego dnia! :)

2 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)