Obserwatorzy

środa, 13 lipca 2016

Tęczowe paznokcie

Cześć! Wróciłam i mam nadzieję, że tym razem na dłużej :) I oficjalnie mogę się pochwalić, że jestem pedagogiem z licencją na wychowanie ;) Obrona, mimo ogromnego stresu, przebiegła bez problemów i tym samym skończyłam studia. Na razie, od października znowu się zacznie ;)

I przechodząc do dzisiejszego posta, dziś coś kolorowego, pozytywnego, wesołego i oczywiście z cieniowaniem. Dziś w całkiem innej wersji. Zapraszam na rainbow nails, czyli tęczowe paznokcie :)

Starałam się, żeby przejścia między kolorami były jak najmniej widoczne, żeby kolor płynnie przechodził z jednego w drugi. Troszkę mi nie wyszło na paznokciu fioletowo-niebieskim, bo całość zlewa się w jeden kolor. Różnica między tymi kolorami powinna być ciut większa. Następnym razem będę o tym pamiętać :)

 Lakiery:
  • Biały - Wibo Extreme Nails nr 25
  • Żółty -  Wibo Gloss Manicure nr 4
  • Różowy -  Lovely Classic nr 29
  • Fioletowy - Lovely Gloss Like Gel nr 128
  • Niebieski - Wibo Extreme Nails nr 545
  • Zielony - Eveline miniMaX nr 45
  • Top z drobinkami Max Regeneration nr 12




 Muszę przyznać, że taka tęcza bardzo mi się spodobała i na pewno jeszcze je powtórzę. Myślę, że to całkiem fajna opcja na wakacje :)
A jak Wam się podoba?

Pozdrawiam :)

32 komentarze:

  1. Śliczne kolory, uwielbiam takie tęczowe paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam nie tak dawno podobne zdobienie, z tym że wyszło mi nieco gorzej :D Twoje pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Twoje na pewno też fajnie wyszło. Zaraz sobie zobaczę :)

      Usuń
  3. Gratulacje, pani mgr :)
    Śliczne odcienie, całość b. mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na razie licencjat, mgr za 2 lata :)

      Usuń
  4. Ja nie mam cierpliwości do gradientów :P Ślicznie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) gradient to mój ulubiony sposobna paznokcie :)

      Usuń
  5. Fajne :) Miałam podobne rok temu :) http://pazurkijoanny.blogspot.com/p/blog-page_12.html

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda, ale ja zdecydowanie wolę hybrydy z Semilaca bo moje paznokcie przy zwykłych lakierach strasznie się łamią i po 2 dniach muszę zmieniać mani, hmm może na hybrydzie też mi się uda takie wykonać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :) 2 dni to faktycznie krótko, nic dziwnego, że wolisz hybrydy :)

      Usuń
  7. Gradienty zawsze spoko! Super Ci wyszły te paznokcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gradienty to bardzo fajny sposób na ozdobienie paznokci (chociaż bardzo brudzący). Bardzo mi się podoba Twoje cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) oj tak, to ich jedyny minus :D

      Usuń
  9. Gratuluję obrony :) Tęcza jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne i ja muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, to fajny sposób na wakacyjne paznokcie :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)