Obserwatorzy

niedziela, 5 lutego 2017

Zimowe wyzwanie paznokciowe T3

 Cześć! Dziś zdobienie do przedostatniego już tygodnia w ramach creativenailparty, czyli wyzwania paznokciowego u theCieniu. Tematem przewodnim na ten tydzień jest  Zimowy las. Nie próbujcie zgadywać co autor miał na myśli robiąc to zdobienie, autor nie wie :D Wiedziałam tylko, że chcę te dwa kolory: ciemną zieleń i biel, kolory zimowego lasu :)


 



 Kolorki których użyłam:
  • Semilac 080 Amazon Forest
  • NeoNail White Collar
Wzorki robiłam sondą.

A Wy widzicie tu zimowy las?
Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. Jak spojrzę pod kątem i przymrużę lekko oczy, to nawet widzę coś w rodzaju... Zimowego zagajnika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie pod tym kątem trzeba na nie patrzeć :-D

      Usuń
  2. Ciekawie to wykombinowałaś :) Ta zieleń jest piękna ;) Coś ze mną jest ostatnio nie tak, bo coraz częściej podobają mi się zielenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) zielenie sąsuper, wszystkoz Tobą w porządku :)

      Usuń
  3. Jak kreatywnie u Ciebie! :)
    Przy okazji, czy Semilac łatwo łączy się z NeoNail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) łączą się bez problemu :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja też, prosty sposób na fajne paznokcie :)

      Usuń
  5. Niezły marmurek Ci wyszedł z tego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne zdobienie! Amazon forest jest cudny, rewelacyjnie tu wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) na żywo jeszcze lepiej wygląda :)

      Usuń
  7. Cudnie wyglądają te maziajki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ha bardzo fajne wzorki oryginalne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jak drzewa iglaste :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś taką metodą najczęściej ozdabiałam pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) jest prosta, a jak widać, fajnie wychodzi i daje dużo możliwości :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)