Obserwatorzy

środa, 1 lutego 2017

Neonail Moonlight 01

Cześć! Jakiś czas temu zamówiłam kilka pyłków z Neonail :) Na pierwszy ogień poszedł Moonlight Effect 01. Na takie paznokcie namówiłam moja kochaną mamę :) Jak Wam się podoba?
 Zapomniałam zrobić zdjęcia samego pyłku - brawa dla mnie :) Myślę, że większość z Was wie jak on wygląda, a jeśli nie, wystarczy zrobić KLIK :) Cena 25.99 za 2g.


Pyłek, a właściwe puder, daje efekt satynowo-metaliczny, Kolor zmienia się w zależności od kąta padania światła i jego natężenia. Najładniej wygląda w świetle dziennym. Kolory zmieniają się między fioletem, granatem a zielenią. Oprócz tej, dostępne są jeszcze dwie wersje kolorystyczne. Pyłek wciera się w utwardzony dry top, czyli top bez warstwy dyspersyjnej. Na koniec trzeba zmieść nadmiar pyłku pędzelkiem i zabezpieczyć topem.


 

Zdjęcia w słońcu
 
Tu bardziej jest widoczna satyna w wkończeniu

 Podobny efekt możemy uzyskać nawet kiedy nie nosimy hybryd ;)  Pomoże w tym np. lakier flip flop z allepaznokcie, o którym pisałam tutaj :)

Muszę przyznać, że ten efekt bardzo mi się podoba :) A  Wam?

Niedługo kolejny pyłek - Holo :)

35 komentarzy:

  1. Efekt cudowny! Piękny, morski kolor. Bardzo chciałabym mieć coś takiego na paznokciach. To przyciąga uwagę :)
    Czekam na kolejny pyłek ;*

    Obserwuję i zapraszam do mnie :D
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kolejny w przyszłym tygodniu :)

      Usuń
  2. Ładnie się prezentuje :)
    Taki pyłek można wcierać w zwykły top hybrydowy czy tylko dry top?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Producent zaleca w dry top i tak zrobiłam. Nie próbowałam w zwykły :)

      Usuń
  3. ja to chcę:D choć drogi jest skubany trochę;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, ale jest bardzo wydajny, wystarczy odrobinka na cały paznokieć :)

      Usuń
    2. ja czekam na dry top aby coś podobnego robić;D

      Usuń
    3. o ile mi dojdzie z ali....

      Usuń
  4. Niesamowity efekt. Cudo wręcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) na żywo jeszcze lepiej :)

      Usuń
  5. Wkrótce któryś z tych pięknych pyłków musi być mój <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudny wybór, dlatego wzięłam wszystkie :)

      Usuń
  6. Ja jestem wierna czerwonym pazurkom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień na paznokciach - klasyka :)

      Usuń
  7. piękne te pazurki <3 zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :) http://rebellious-anne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) mam nadzieję, że Ci się u mnie spodoba :)

      Usuń
  8. wygląda całkiem fajnie, ja na razie mam fazę na brokatowe semilaci :P

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)