Obserwatorzy

piątek, 27 stycznia 2017

Zimowe wyzwanie paznokciowe T2

Cześć :) Nadszedł czas na drugie zdobienie w ramach wyzwania creativenailparty u theCieniu. Tematem drugiego tygodnia są jelonki i sarenki. temat bardzo fajny i przyjemny... ale do oglądania czyichś paznokci :) Niestety nie mam jelonkowo-sarenkowej płytki, więc wzorki musiałam malować ręcznie. I jak na złość mi nie wychodziło :) Tak więc chwyciłam za sondę, a co wyszło oceńcie same. Polecam trochę przykmnąć oko na tego łosio-jelenio-renifera :D


O dziwo wzór lepiej mi wyszedł na prawej ręce :) Wzór (gwiazdki) pochodzi z płytki m94.

 Lakiery, których użyłam to:
  • Czarny- Wibo Extreme Nails nr 34
  • Flormar Silk Satine 08 Sheet





Miłego wieczoru!

26 komentarzy:

  1. Piękne, nawet "łosio-jelenio-renifer" wyszedł Ci gustownie ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie jelonek wyszedł Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ;) Wzór bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki :) jednak nie jest tak źle :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dzięki :) to jedna z moich ulubionych płytek :)

      Usuń
  6. renifer wyszedł bardzo dobrze ;) jestem pod wrażeniem :D ja nie potrafię "zwyczajnie" pomalować prawej ręki :D nie mówiąc już o wzorach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! U mnie zwykle to lewa ręka jest do pokazywania ;) a tu wyjątkowo prawa wygladała lepiej :)

      Usuń
  7. Ja sama bym nie dała rady. Bardzo fajne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) dałabyś, trzeba próbować :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. a jednak się podoba, a nie byłam go pewna :)

      Usuń
  9. Ale super jest ten wzór z gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego dosyć często go uzywam :)

      Usuń
  10. Ale świetnie wyszły zdobienia. Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)