Obserwatorzy

niedziela, 15 stycznia 2017

Lakiery Rimmel by Rita Ora


Cześć :) Dziś kilka słów o kolejnej serii lakierów, tym razem Rimmel by Rita Ora :)  W swojej kolekcji mam 4 lakiery by Rita. Są to (od lewej):
  • nr 462 loosey loosey dancin
  • nr 498 rain rain go away
  • nr 562 pump up the purple
  • nr 660 bestival blue



Na początek nr 462 loosey loosey dancin. Jest to bardzo wiosenny kolor, w rzeczywistości bardziej soczysty niż na zdjęciach. Uwaga: jako jedyny z tej czwórki mocno zabarwił mi paznokcie, mimo zastosowanej bazy.
Tu
 na innym tle, żeby lepiej widać było kolor. Kciuk nie zrobiony, bo paznokcie malowałam tyko do zdjęć :)

Nr 498 rain rain go away,  jest to jasny beż w chłodnym odcieniu, taka kawa z mlekiem z przewagą kawy, bez cukru :)





Nr 562 pump up the purple, to mój ulubiony kolor z tej serii, głęboki, soczysty fiolet





Lakiery z serii Rita Ora są dość gęste, ale malowanie nie sprawia problemu. Myślę, że spokojnie wystarczyłaby jedna warstawa, ale wolę położyć dwie cienkie. Lakiery nie smużą, łatwo rozprowadzają się po płytce paznokcia, co jest dużym plusem. Pędzelek jest krótki i dość gruby, dzięki czemu malowanie jest wygodne i nie zajmuje wiele czasu.
Wszystkie lakiery kupiłam na promocji w Rossmannie -49%. Zapłaciłam ok. 5-6 zł za jeden.

Który kolor Wam się najbardziej podoba? Macie inne kolory by Rita?
Pozdrawiam :-)





19 komentarzy:

  1. Lubie te lakiery. Mam ich kilka i są dobre do stemplowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam bodajże dwa. Najbardziej podoba mi się zieleń, fiolet i niebieski, ale nie lubię przebarwionych paznokci, więc zieleń odpada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, zielony strasznie barwił, szkoda, bo kolor jest śliczny

      Usuń
  3. Miałam bodajże dwa. Najbardziej podoba mi się zieleń, fiolet i niebieski, ale nie lubię przebarwionych paznokci, więc zieleń odpada...

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten niebieski lakier :) jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolory ;) Ja mam nr 806 Give It Some Welly - taki średni szary i bardzo go lubię, zwłaszcza za szeroki i zaokrąglony pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne kolory. Ślicznie prezentują się na pazurkach :)
    Dołączam do obserwatorów, a w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam Nr 498 rain rain go away I Uwielbiam tego nudziaka. Jest niezawodny i świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te dwa ostatnio cudowne odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam kilka lakierów z tej serii :) lubię je, chociaż mam wrażanie,że strasznie długo zasychają :) z tych, które tu zaprezentowałaś najbardziej podoba mi się "rain, rain go away" :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze uzywam szybkoschnącego topu, więc problemów z wysychaniem :)

      Usuń
  10. Kolory są bardzo ładnie nasycone :) Najbardziej spodobał mi się kolor niebieski :)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)