Obserwatorzy

piątek, 20 stycznia 2017

Zimowe wyzwanie paznokciowe T1

 Cześć :) Dziś króciutki wpis pomiędzy nauką a pisaniem pracy. Niech ta sesja się już kończy.... ale sesja sesją a wyzwanie u Pauliny theCieniu właśnie się rozpoczęło :)  Więcej informacji znajdziecie tutaj. W każdej chwili można dołączyć do zabawy :)


Tematem pierwszego tygodnia są kolory zimy. Ja do tych kolorów dodałam jeszcze bałwanka i reniferka :) zdobienie wykonałam lakierami hybrydowymi u mojej kuzynki. Lakiery głównie NeoNail: Allurnig Neptune i Blue Tide. Wszystkie wzorki zrobiłam za pomocą sondy.

 

 




Pozdrawiam i wracam do nauki :)
Miłego wieczoru!

29 komentarzy:

  1. Fajne ;) Miłej nauki i powodzenia na egzaminach :) Ja już najgorszy mam za sobą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i nie-dzięki :) Przede mną dwa w poniedziałek...

      Usuń
  2. U mnie też bałwanek jest :) Ładne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba wykorzystać czas na bałwanki, póki jeszcze jest :) dzięki :)

      Usuń
  3. Cudowne :) bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne pazurki :) bardzo mi się podobają :) śnieżynki na kciukach są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się wzory na kciukach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, to jedne z moich ulubionych tej zimy :)

      Usuń
  8. prześliczne wzorki :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/ zapraszamy do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednym słowem - piękne ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajne <3

    Dokładnie tak :) Ja normalnie też wolę większą, mocniejszą i zabudowaną:) Ale ta jest małą i mobilna, dlatego warto taką mieć jeżeli ktoś ma możliwość posiadania 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Jeżeli może, to pewnie, czemu nie :)

      Usuń
  11. Na paznokciach zima wygląda uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki przeuroczy bałwanek! No u mnie to samo, sesja, sesja, sesja... i tylko w głowie odliczam dni do jej końca, oby nie było poprawek i można było już później odpocząć ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałwanek i jelonek przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)