Obserwatorzy

poniedziałek, 6 marca 2017

Donegal Nail Art Sticker: poker series

Cześć :) W tym poście pokazywałam zestaw naklejek wodnych do paznokci firmy Donegal oraz pierwsze zdobienie z tymi właśnie naklejkami. Tutaj kolejne z serii Marine Boy. Teraz nadszedł czas na przedostatnie naklejki z tego zestawu: poker series :)


Lakiery:
  • Wibo extreme nails 25 - biały
  • Golden Rose Nail Lacquer nr 286 - czerwony
  • Wibo Gold Line nr 30- czarny
I do tego wspomniane wcześniej naklejki Donegal. I chyba więcej nic nie trzeba pisać, kolorki na zmianę i do tego naklejki. Proste? Proste :)






Jak Wam się podoba? Bo mi bardzo :)

Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

  1. Proste, ale bardzo, bardzo ładne. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. zgadzam się, motyw karciany rzadko się pojawia na paznokciach :)

      Usuń
  3. Fajnie wygląda! ;D
    Lubię takie kontrasty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny mani :) świetny wzór, bardzo lubię ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdobienie :) Właśnie za tę prostotę lubię naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt! Lubię takie zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ja też, można powiedzieć, że to taka klasyka :)

      Usuń
  7. Efekt wyszedł niesamowity. Naklejki naprawdę rewelacyjnie się prezentują :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) i właśnie za to je lubię :)

      Usuń
  8. bardzo ładne ale jednak zwykłe lakiery odkąd używam semilaca do mnie nie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe takie "karciane" pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)