Obserwatorzy

niedziela, 9 kwietnia 2017

Dwa wiosenne zdobienia

Cześć :) Trochę mnie tu nie było, ale szybko postaram się nadrobić zaległości :) Dlatego dziś aż dwa zdobienia w wiosennym klimacie. Jedno wykonane przeze mnie, drugie przez moją siostrę. Były to jej pierwsze hybrydy :) Madziu, jestem z ciebie dumna :D

Oba zdobienia są w tym samym stylu: dwa kolory i naklejka wodna na serdecznym i kciuku.

Pierwsze, fioletowo-żółte z motylkiem zrobiła mamie Magda. Kolorki Cosmetics Zone  PST11 Lemon Orchard i Neon16 Neon Blueberry. Nie pamiętam skąd są naklejki :)


I drugie zdobienie robione przeze mnie :) Lakiery to Cosmetics Zone 088 Sand Azure oraz Neonail Blue Tide. Naklejki są ze sklepu raisin.

   
 

Która wersja Wam się bardziej podoba?
Miłego wieczoru :)

34 komentarze:

  1. Dzięki! Starałam się 😃
    Te naklejki to fajny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W obu przypadkach naklejki idealnie pasują do reszty, a paznokcie wykonane pięknie, i Twoje i Madzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaa te naklejki są przeurocze:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdobienia! Naklejki pasują idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdobienia :) Bardzo wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paznokcie, jesteś bardzo utalentowana :) ja w ogóle nie mam wyczucia do takich rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) kwestia wprawy, lakiery do ręki i próbuj :)

      Usuń
  7. Obie propozycje fantastyczne. Śliczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne paznokcie, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieskie paznokcie są cudowne! Baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosne odcienie na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice! Have a lovely Day! 🌻🌻🌻🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie! Bardzo ładne kolory i piękne wzory naklejek. Oba zdobienia mi się podobają. A to puchate tło to poduszki? ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Żółte to poduszka, szare kocyk :)

      Usuń
  13. Druga wersja jest fantastyczna :) Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)