Obserwatorzy

wtorek, 2 maja 2017

Chłopak maluje mi paznokcie :)

Cześć :) Dziś nieco niecodzienny post. Owszem, będzie zdobienie paznokci, ale tym razem wykonane nie przeze mnie, a przez mojego chłopaka. Chciałam zaznaczyć, że wcale go do tego nie zmuszałam :) Pierwszy raz w życiu malował paznokcie. I do tego wybrał stemple. Jak wyszło? Oceńcie same :)


Na początku oczywiście była baza, ale jakoś nie wpadłam na to, żeby robić zdjęcia. Brawo ja :) Potem dwie warstwy koloru MV Nicole. Nie obyło się bez zalewania skórek, ale każdy kolejny paznokieć wychodził coraz lepiej :)





I przechodzimy do stempli. Wzór jest z płytki JQ-54, lakiet to Wibo Extreme Nails 34. Początkowo wzorek był pionowo, dopiero potem pojawiła się koncepcja na wzorek w poziomie, dlatego jeden paznokieć jest inny :)
 

 
 
Na koniec oczywiście top Sally Hansen

I czyszczenie zalanych skórek :)






I jak Wam się podoba? Mogłabym zwrócić uwagę na niedokładne pomalowanie przy skórkach, nierówno odbity i lekko rozmazany wzór. Ale po co? Uważam, że jak na pierwszy raz wyszło super :) ;*

Pozdrawiam :)

34 komentarze:

  1. Wyszło całkiem nieźle ;-) Brawo dla chłopaka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój też mi raz malował, bożonarodzeniowe wzorki :d Dwie godziny kazał mi z zamkniętymi oczami siedzieć, ale poszło mu zadziwiająco dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaa, ja nie mogłabym nie patrzeć, chyba bym nie wytrzymała z ciekawości :)

      Usuń
  3. Mi się podoba :D Mój chłopak pewnie wymalowałby mi całe palce, a może nawet i ręce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) może spróbuj go namówić na taki challenge :)

      Usuń
  4. Wow, naprawdę nieźle mu poszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest źle! :) Niektóre dziewczyny malują o wiele gorzej, mimo lat praktyki. :D A tutaj, jak na pierwszy raz, super. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło całkiem fajnie :D Ja mojego raz namówiłam na pomalowanie jednego paznokcia i oprócz niego miałam upacianego pół palca xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no nieźle :) Może specjalnie tak zrobił żeby Cię odwieść od takich pomysłów :)

      Usuń
  7. wow jestem pod wrażeniem:D mój by mi chyba czoło prędzej usmarował niż pazury xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, daj mu szansę, może Cię zaskoczy, tak jak mój :D

      Usuń
    2. ta;p on to tylko kabelki w komputerach obczaja;p

      Usuń
  8. Dał chłopak radę :D I fajna kombinacja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dał dał :) w kolorkach trochę pomagałam ;)

      Usuń
  9. Wow, pozdrów i pogratuluj chłopakowi! No i możesz zacząć się bać, bo masz konkurencję haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki pozdrowię :) hahah chyba zacznę ;)

      Usuń
  10. Jestem pod wrażeniem ! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łooo! :D Dał radę :D możecie otwierać nowy biznes :D haha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah dzięki! trzeba będzie pomyśleć :D

      Usuń
  12. Wow, bardzo fajny wzorek, ciekawy i wydaje się prosty do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, jestem pod wrażeniem! :D jak na pierwszy raz wyszło świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama byłam pod wrażeniem, że tak dobrze mu poszło :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)