Obserwatorzy

niedziela, 14 maja 2017

Paznokcie hybrydowe cz I.

Cześć ;) Paznokcie hybrydowe robię już od jakiegoś czasu. Nie tylko sobie, ale też mojej mamie, siostrze, kuzynce, przyjaciółkom, koleżankom.. nie odmawiam, gdy mam okazję, żeby poćwiczyć robienie hybryd :) Zawsze po wykonanym zdobieniu robię zdjęcia do mojego małego archiwum :) Dziś pokażę Wam co w ciągu ostatnich kilku miesięcy udało mi się zmalować :) Ostrzegam, będzie dużo zdjęć :)

1
To moje pierwsze paznokcie hybrydowe, więcej możecie przeczytać TUTAJ

2
 

3

4
 

5
 

6
 

7

8
 

9

10
Na dziś to tyle, ale niedługo pojawi się druga część.
Które Wam się podobają? :)
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Numer 3 ma najładniejsze palce. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, zwłaszcza te pierwsze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. kropki to jeden z moich ulubionych motywów :)

      Usuń
    2. mój też:) mam fazę na nie;)

      Usuń
  4. super :) bardzo ładnie Ci wychodzą manicure ;) wszystkie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) Najbardziej urzekły mnie te z kropeczkowymi zdobieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na następne. Spodobały mi się stylizacje z kropkami i nr 8. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. są śliczne :) i robią całe zdobienie

      Usuń
  8. Jak dla mnie numer 5 wymiata. Lubie dbać o siebie i swoje paznokcie, bo one są moją wizytówką. W Nadarzynie w Expo od piątku mają odbywać się targi kosmetyczne i mają być stanowiska z lakierami i różne warsztaty dotyczące malowania. Mam się przyjechać tam z siostrą, by popatrzeć jak robią to profesjonaliści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Słyszałam o nich, ale chyba nie dam rady się wybrać

      Usuń
  9. Śliczne pazurki :) najbardziej podoba mi się 5 i 9 :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe stylizacje :) to semilaci ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie śliczne ale pierwsza najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)