Obserwatorzy

wtorek, 4 lipca 2017

Neonail Aquarelle NailShow Warszawa

Cześć :) Dziś kilka słów o ostatnich (i jak na razie jedynych) warsztatach paznokciowych, na jakich byłam :) Były to warsztaty Neonail z malowania ich nowymi lakierami Aquarelle. Były organizowane 24.06 w Warszawie, a dzień później w Poznaniu. Gdy dowiedziałam się o tych warsztatach, wiedziałam, ze muszę tam być :) Zwłaszcza, że do Warszawy nie mam tak daleko. Warsztaty odbyły się na PGE Narodowym :) Nie chciałam iść sama, więc zabrałam ze sobą kuzynkę. Nie musiałam jej długo namawiać :)


Byłyśmy ponad godzinę przed czasem, wiec stwierdziłyśmy, że pójdziemy coś zjeść. Potem nie mogłyśmy znaleźć wejścia... i ostatecznie spóźniłyśmy się prawie pół godziny :) Dalej obyło się bez problemów ;)


Każda osoba miała takie stanowisko pracy.


Do dyspozycji mieliśmy lampę LED 9W, całą serię lakierów Aquarelle, Bazę White i Clear, Top Hard, White Collar i jeszcze jeden lakier (ale nie pamiętam nazwy), pędzelek, waciki bezpyłowe, patyczek i wzorniki.




Najpierw była prezentacja lakierów Neonail, w tym nowych termicznych. Następnie stylistka malowała wzorniki lakierami Aquarelle, a wszystko wyświetlało się na ekranie. Większość dziewczyn (i panów, bo było ich całkiem sporo), zanim skończyła się prezentacja, chwyciło za pędzelki i zaczęło tworzyć własne wzorki. My także :) W tym czasie stylistki były do dyspozycji, pomagały w malowaniu, odpowiadały na pytania, pokazywały jak zrobić dany wzorek. Dziewczyny były bardzo pomocne :)

I zaczynamy!

Mój pierwszy kwiatek, którego nie zdążyłam utwardzić... bo wzornik wypadł mi z ręki i cały wzór się rozmazał. Brawo ja :D

Wzór pawie oczko (o ile dobrze pamiętam), który nas zachwycił. Mój jest ten po prawej :)

 

Miałyśmy do wglądu wzorniki krok po kroku 



I gotowe wzory


 

 

A to wzory, które udało mi się zmalować tego dnia :)
 

Na koniec każdy uczestnik otrzymał certyfikat uczestnictwa, a także prezenty :)  Top Hard, Base Hard, lakier z Insomnia z kolekcji Patrici Kazadi oraz... lampę Led 24W :) Bilet na warsztaty kosztował 100zł.

Jestem bardzo zadowolona z tych warsztatów. Może tylko mogłyby trwać troszkę dłużej :) Po warsztatach można było kupić produkty Neonail i posłuchać koncertu Łukasza Zagrobelnego :)

Może któraż z Was była na tych warsztatach? Jak Wam się podobają zdobienia Aquarelle?
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądają te zdobienia :) efekt jest niesamowity ;) w takim warsztatach sama z chęcią wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. slyszałam o tych warsztatach i też zastanawiałam się nad nimi...
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może następnym razem się skusisz ;)

      Usuń
  3. Super ci wyszło na wzornikach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ci wyszło na wzornikach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ;-) Super wzory zmalowałaś na wzornikach! Ostatnio kupiłam lakiery i bazę z tej serii - super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To daj znać co udało Ci się zmalować :)

      Usuń
  6. Jestem pod wrażeniem tego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obłędne zdobienia, zamówiłam kilka nowych odcieni z semilaca więc na pewno któryś wzór wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam o tym, żeby na nie iść, ale w końcu stwierdziłam, że to bez sensu, bo na Meet Beauty było w sumie to samo :) Jednak uważam, że takie warsztaty to super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Meet Beauty nie byłam :) a z tych jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  9. Nigdy nie bylam na takich warsztatach, ale teraz mi to juz nie potrzebne :)
    Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takich warsztatów. Pięknie powychodxiły wzorniki😀

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)