Obserwatorzy

wtorek, 4 lipca 2017

Neonail Aquarelle NailShow Warszawa

Cześć :) Dziś kilka słów o ostatnich (i jak na razie jedynych) warsztatach paznokciowych, na jakich byłam :) Były to warsztaty Neonail z malowania ich nowymi lakierami Aquarelle. Były organizowane 24.06 w Warszawie, a dzień później w Poznaniu. Gdy dowiedziałam się o tych warsztatach, wiedziałam, ze muszę tam być :) Zwłaszcza, że do Warszawy nie mam tak daleko. Warsztaty odbyły się na PGE Narodowym :) Nie chciałam iść sama, więc zabrałam ze sobą kuzynkę. Nie musiałam jej długo namawiać :)


Byłyśmy ponad godzinę przed czasem, wiec stwierdziłyśmy, że pójdziemy coś zjeść. Potem nie mogłyśmy znaleźć wejścia... i ostatecznie spóźniłyśmy się prawie pół godziny :) Dalej obyło się bez problemów ;)


Każda osoba miała takie stanowisko pracy.


Do dyspozycji mieliśmy lampę LED 9W, całą serię lakierów Aquarelle, Bazę White i Clear, Top Hard, White Collar i jeszcze jeden lakier (ale nie pamiętam nazwy), pędzelek, waciki bezpyłowe, patyczek i wzorniki.




Najpierw była prezentacja lakierów Neonail, w tym nowych termicznych. Następnie stylistka malowała wzorniki lakierami Aquarelle, a wszystko wyświetlało się na ekranie. Większość dziewczyn (i panów, bo było ich całkiem sporo), zanim skończyła się prezentacja, chwyciło za pędzelki i zaczęło tworzyć własne wzorki. My także :) W tym czasie stylistki były do dyspozycji, pomagały w malowaniu, odpowiadały na pytania, pokazywały jak zrobić dany wzorek. Dziewczyny były bardzo pomocne :)

I zaczynamy!

Mój pierwszy kwiatek, którego nie zdążyłam utwardzić... bo wzornik wypadł mi z ręki i cały wzór się rozmazał. Brawo ja :D

Wzór pawie oczko (o ile dobrze pamiętam), który nas zachwycił. Mój jest ten po prawej :)

 

Miałyśmy do wglądu wzorniki krok po kroku 



I gotowe wzory


 

 

A to wzory, które udało mi się zmalować tego dnia :)
 

Na koniec każdy uczestnik otrzymał certyfikat uczestnictwa, a także prezenty :)  Top Hard, Base Hard, lakier z Insomnia z kolekcji Patrici Kazadi oraz... lampę Led 24W :) Bilet na warsztaty kosztował 100zł.

Jestem bardzo zadowolona z tych warsztatów. Może tylko mogłyby trwać troszkę dłużej :) Po warsztatach można było kupić produkty Neonail i posłuchać koncertu Łukasza Zagrobelnego :)

Może któraż z Was była na tych warsztatach? Jak Wam się podobają zdobienia Aquarelle?
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądają te zdobienia :) efekt jest niesamowity ;) w takim warsztatach sama z chęcią wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. slyszałam o tych warsztatach i też zastanawiałam się nad nimi...
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może następnym razem się skusisz ;)

      Usuń
  3. Super ci wyszło na wzornikach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ci wyszło na wzornikach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ;-) Super wzory zmalowałaś na wzornikach! Ostatnio kupiłam lakiery i bazę z tej serii - super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To daj znać co udało Ci się zmalować :)

      Usuń
  6. Jestem pod wrażeniem tego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obłędne zdobienia, zamówiłam kilka nowych odcieni z semilaca więc na pewno któryś wzór wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam o tym, żeby na nie iść, ale w końcu stwierdziłam, że to bez sensu, bo na Meet Beauty było w sumie to samo :) Jednak uważam, że takie warsztaty to super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Meet Beauty nie byłam :) a z tych jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  9. Nigdy nie bylam na takich warsztatach, ale teraz mi to juz nie potrzebne :)
    Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takich warsztatów. Pięknie powychodxiły wzorniki😀

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)