Obserwatorzy

sobota, 22 lipca 2017

Róże w roli głównej

Cześć ;) Dziś zdobienie z różą w roli głównej. Albo kapustą, jak kto woli :)

 
 Róże wykonałam na bazie Aquarelle Clear lakierem Neess 7530 Rubinowy Skandal. Pozostałe lakiery to Bling 39 oraz Semilac 037 Gold Disco.

Jak widać na bazie aqaurelle można malowac nie tylko lakierami z tej serii, ale też zwykłymi hybrydami. Muszą być dosyć rzadkie i wolniej się rozpływają niż lakiery Aquarelle, ale efekt jest niczego sobie :) To zdobienie wykonałam przed warsztatami Aqaurelle, o których możecie poczytać w tym poście.





Jak Wam się podoba?
 Miłego dnia :)

30 komentarzy:

  1. Świetnie wyszly! Ja wczoraj z kwadratowych paznokci zrobilam owal i jestem zalamana swoja glupota :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) za zdecydowanie jestem za kwadratami :)

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że nie przepadam za bardzo za różem na paznokciach, ale Twoje wyglądają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się! Fajny ten błyszczący dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam róż i złoto :) zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też testowałam inne lakiery na tej bazie - tylko, że na wzorniku ;-) Super zdobienie! Bardzo podoba mi się ten efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) te4ż próbowałam na wzorniku, baza daje dużo możliwości :)

      Usuń
  6. ja takie maziaje robię bez pomocy specjalistycznych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też robiłam :) ta baza po prostu to ułatwia ;)

      Usuń
  7. piękne! ta róża jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Róża na bank. Nie kapusta. Ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To złoto bardzo mi się podoba :) Osobiście już bym nie ozdabiała różą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdobienie, takie delikatne :) No i jak widać - nie trzeba wydawać tyle $$$ żeby uzyskać ten sam efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moj ukochany semilaczek.. idealnie pasuje do tego zdobienia

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)