Obserwatorzy

niedziela, 1 października 2017

Neonail Star Glow: Twinkling i Eclipse

 Cześć :) Jak zapewne dobrze wiecie (albo i nie) Neonail w zeszłym tygodniu wypuściło nową kolekcję lakierów hybrydowych pod nazwą Star Glow. Są to lakiery przezroczyste, w których jest mnóstwo opalizujących drobinek. Od razu wiedziałam, że muszę je mieć ;) Kolekcja składa się z ośmiu kolorów, ja wybrałam dwa: Twinkling i Eclipse. Każdy kosztuje 34 zł (od premiery jest na nie promocja 29.90 zł za sztukę). Pojemność 6 ml. Już jedna warstwa daje spektakularny efekt. Najlepiej prezentują się na ciemnych lakierach. Taki lakier można położyć tylko na jeden lub dwa paznokcie, jako taki błyszczący dodatek albo zaszaleć i pomalować nim wszystkie. Idealnie sprawdzą się np. na Sylwestra :)





 Eclipse


Eclispe składa się z pomarańczowych i złotych drobinek. Drobinki są nieco mniejsze i jest ich więcej nić w Twinkling. Niżej możecie zobaczyć jak Eclipse wygląda na różnych kolorach.



Neess 7530 Rubinowy skandal

 Neonail Pink Pudding


 Cosmetics Zone Sandalwood



 Twinkling

 Twinkling to mix zielonych, turkusowych i granatowych drobinek. Są grubsze i jest ich trochę mniej niż w Eclipse.


Neonail Alluring Neptune


Neonail Blue Tide


 Bling 173


A tak lakiery prezentują się na mlecznym wzorniku, bez żadnego podkładu.


Najlepsze zostawiłam na koniec :) Tak lakiery prezentują się  na czarnym lakierze hybrydowym (Neess 7535 Mała czarna). Tu najlepiej widać ilość i kolor drobinek. Cudo, ja się zakochałam :D






 Oczywiście, jak tylko je dostałam musiałam wypróbować :)  Mam już dwa zdobienia, które pojawią się w następnym poście :)

 Jak Wam się podobają? Może już je macie albo planujecie kupić? :)



39 komentarzy:

  1. Takie flejki drobne:) wole te tradycyjne w sloiczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt tez jest super, ale w takiej formie chyba łatwiej się je nakłada :)

      Usuń
    2. Też o tym pomyślałam! Fajny pomysł, żeby nie robić bałaganu, ale jako że i tak nie używam hybryd, to zostaję póki co przy słoiczkach :)

      Usuń
    3. Dokładnie :) Słoiczki też dają radę :)

      Usuń
  2. na czarnym lakierze wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, ale ja póki co zostaję przy zwykłych lakierach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jedno takie cudo z BPS, uwielbiam ten efekt na czarnej bazie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest boski :) dobrze, że Neonail ma coś takiego bo z BPS nie zamawiam :)

      Usuń
  5. Śluczne topki oba bym z chęcią widziala u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te najbardziej mi się spodobały z całej kolekcji :)

      Usuń
  6. z chęcią przygarnełabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię się, gdyby były trochę tańsze... tak z połowe :D

      Usuń
  7. Piękne sa i uwielbiam takie drobinki jaaaaa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely pink variant!
    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ;) Na czarnej bazie wyglądają obłędnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! W dodatku ślicznie się błyszczą...

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobały mi się "Bling 173" oraz "Neonail Blue Tide" ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Na czarnym wyglądają najlepiej! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)