Obserwatorzy

piątek, 13 października 2017

Star Glow: Twinkling i Eclipse w akcji

Cześć ;) W poprzednim poście pokazywałam lakiery Neonail z serii Star Glow. Dziś przyszedł czas na zdobienia z tymi lakierami :) Wiem, że te lakierki najlepiej wyglądają na czarnej bazie, ale teraz mam dosyć krótkie paznokcie i wolę malować je jaśniejszymi kolorkami. Z kolei te niebieskie paznokcie są mojej siostry, która nie lubi czarnych paznokci. To tyle słowem wstępu. Zapraszam do oglądania :)

Na początek Twinkling

Ciemny lakier to Neonail Alluring Neptune, jasny Neonail Calm Sea.







Czas na Eclipse


Ten piękny brąz to Cosmetics Zone Sandalwood 





 

Zdjęcia starałam się zrobić tak, żeby było widać ile drobinek jest w tych lakierach. Są też równo umieszczone na całym paznokciu, dzięki czemu paznokcie ładnie się mienią niezależnie pod jakim kątem na nie patrzymy. Mi bardzo się podobają te lakiery. A Wam?

Która wersja Wam się bardziej podoba: niebieska czy brązowa?

Miłego weekendu :)

22 komentarze:

  1. Aaaa czyli to topy brokatowe ;)
    Niebieskie świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskie są według mnie ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy mani i kolorek ładniejszy 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za niebieskimi rewelacja po prostu <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie błyszczą :-) Szczególnie ten granatowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie dopiero zaczynam swoją przygodę z lakierami hybrydowymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia, to świetna zabawa, która wciąga :)

      Usuń
  7. te drobinki wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie rozkładają się na paznokciach te drobinki - równiutko i idealnie ;-) Super! Mi bardziej podoba się wersja niebieska ;-)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)