Obserwatorzy

środa, 15 listopada 2017

Lakiery hybrydowe Cosmetics Zone

Cześć :) Dawno mnie tu nie było, ale wiecie jak jest... różne sprawy na głowie i jakoś tak blog odchodzi troszkę na boczny tor. A dziś chciałam powiedzieć kilka słów o lakierach hybrydowych Cosmetics Zone. Znacie tę markę? To były moje pierwsze lakiery, których używałam, kiedy zaczynałam swoją przygodę z hybrydami :)


Jak widzicie, posiadam 7 kolorków tej marki. Do tego baza i top. Zacznę może od takich ogólnych informacji :)

Lakiery można kupić na stronie https://lakieryhybrydowe.pl/. Do wyboru mamy dwie pojemności:
7ml w cenie 17,99zł i 15 ml za 24,99zł.

Lakier hybrydowy Cosmetics Zone to innowacyjna metoda malowania naturalnych paznokci. Formuła oparta na połączeniu najlepszych właściwości żelu
i zwykłego lakieru do paznokci zapewnia trwałość manicure nawet do 3 tygodni! Koniec z odpryskującym lakierem!                                                                                                                       - płaski, unikalnie wyprofilowany pędzelek
- przyjemna i łatwa aplikacja
- formuła 3free – bezpieczna formuła lakierów bez dodatku formaldehydu, toluenu i DBP
- trwały efekt, nie pęka nie wykrusza się
- łatwy do usunięcia


Taki opis znajdziemy na stronie. Czy się z nim zgadzam? No to po kolei :)
+pędzelek jest płaski, dobrze się nim maluje
+aplikacja jest łatwa , lakier ma fajną, konsystencję ani nie zbyt rzadką, ani zbyt gęstą
+nie znam się za dobrze na składach, ale wiem ,ze te składniki, mogą mieć szkodliwy wpływ na paznokcie
+/- lakier dość dobrze  trzyma się na paznokciach, ale to zależy też od bazy,zdarzało mu się pękać
+nie ma żadnego problemy ze zdejmowaniem, lakier bardzo łatwo odmacza się w acetonie
 +od siebie dodam jeszcze duży wybór kolorystyczny i korzystną cenę

Na razie same plusy, wiec teraz kilka wad ;) Przede wszystkim krycie. W większości kolorów, które mam  potrzebne są 3, a czasem nawet 4 warstwy do pełnego krycia. Szkoda, bo cały proces malowania i utwardzania trwa przez to dłużej. Drugą minusem jest kolor, a raczej  różnica w kolorach. Co jest mylące przy wybieraniu lakieru, który chcemy kupić. Kolor, który jest na stronie, kolor na buteleczce i kolor, który będziemy mieć na paznokciach to... no w zasadzie są to trzy kolory. Dlatego, gdy zależy nam na jakimś kolorze, lepiej poszukać go na blogach, instagramie itp niż sugerować się zdjęciami ze strony.

Dla przykładu lakier Neon Blueberry N16

Zdjęcie ze strony
Lakier hybrydowy 7ml – Neon Blueberry N16

kolor na buteleczce i wzorniku

Jak mówiłam 3 różne kolory :D Zdjęcie robiłam w świetle dziennym. Kolor na wzorniku jest taki, jak w rzeczywistości.

No to przechodzimy do kolorków, które posiadam :)

Sandalwood 135

 Neon Fruits 19

PST11 Lemon Orchard

088 Sand Azurre

PST12 Cinnabar

 PST6 Emerald

Zwykła baza i zwykły top mają pojemność 15 ml i kosztują 24,99 zł. Co do topu nie mam większych zastrzeżeń, ładnie si trzyma i daje fajny połysk. Natomiast baza nie zawsze się sprawdza. Na bardziej problematycznych paznokciach jak moje czy mojej mamy wytrzymuje w dobrym stanie do 7 dni. Ale u mojej koleżanki trzyma nawet do 3 tygodni :)


Mam nadzieję, że komuś udało się dotrzeć do końca :)  Znacie te lakiery? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam serdecznie ;)


25 komentarzy:

  1. Piekne kolorki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/romantyczna-toaletka-hemnes-z-ikea.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze.....3 warstwy to jak dla mnie dużo za dużo!! ja ledwie wytrzymuje proces malowania i utwardzania a co dopiero przedłużyć to razy 2 ....szkoda bo kolorki pomimo że odbiegają są naprawdę łądne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam kiedyś w kolory ale ze starej serii i byłam średnio zadowolona, jednak słyszałam że ta nowa seria jest już lepsza ;) Natomiast 3 warstwy to dla mnie za dużo, ja stawiam na hybrydy kryjące po 1-2 warstwach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te w błyszczących buteleczkach są ze starej serii, te matowe z nowej, nie widzę miedzy nimi większej różnicy :)

      Usuń
    2. Ja miałamz jeszcze wcześniejszej, nie miałam wcale oznaczenia koloru na moich :)

      Usuń
  4. nie spotkałam się nigdy wcześniej z tymi lakierami :) bardzo ładne kolory, ale szkoda, że zdarza mu się odpryskiwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, a zdarza się to na takich "trudnych" paznokciach

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się te kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory nawet fajne! Nie znam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest więcej ciekawszych firm, na które warto zwrócić uwagę :)

      Usuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)