Obserwatorzy

niedziela, 6 maja 2018

Geometryczne zdobienie w fioletach

Cześć :) Daawno mnie tu nie było, ale cóż.. praca magisterska nie chce się sama robić. Podobnie jest z praktykami :) Chcąc nie chcąc blog trochę poszedł w odstawkę. Bardziej aktywna jestem na Instagramie, na którego bardzo serdecznie Was zapraszam :) A dziś chciałam Wam pokazać zdobienie, które ostatnio jest moim numerem 1., czyli zdobienie geometryczne.


Linie wykonuję czarnym gelem z Savi Land i bardzo cienkiem pędzelkiem z Aliexpress. Nie są idealnie równe i cienkie, ale ciągle nad tym pracuję. Z daleka wygląda w miarę dobrze, a z bliska ....może lepiej nie patrzeć :) Oczywiście prawa ręka wygląda trochę gorzej, ale na to już chyba nic nie poradzę :)



Do tego zdobienia użyłam różnych odcieni najmodniejszego koloru tego sezony, czyli fioletu. Użyłam lakierów hybrydowych, ale takie zdobienie można bez problemu wykonać także tradycyjnymi lakierami :)





Lakiery:
  • Rosalind nr 22 - brokat
  • Cosmetics Zone N16 Neon Bluberry - ciemny fiolet
  • Neonail Lacender Garden - jasny fiolet


I jak Wam się podoba? :)

19 komentarzy:

  1. Za fioletami nie przepadam, ale za to bardzo lubię geometryczne wzory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Geometryczne są super :) zwłaszcza, że można łaczyć dowolne kolory :)

      Usuń
  2. Bardzo mi sie podoba, chociaz fiolety nosze bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Ci tego , że potrafisz wykonać takie piękne mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdobienie! Z czasem zacznie Ci wychodzić idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne paznokcie, ślicznie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię geometryczne zdobienia, szczególnie gdy są wykonane z taką precyzją. Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam fioletu na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post dear ! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me ?
    I will be happy.
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)