Obserwatorzy

poniedziałek, 26 marca 2018

Paznokcie hybrydowe cz. IV

Cześć :) Dziś kolejne zestawienie zdobień hybrydowych. Wszystkie te zdobienia znajdziecie na moim Instagramie. Jeżeli, któreś z nich miało osobny post na blogu, możecie go znaleźć klikając w numer danego zdobienia.


2. Zdobienie lakierami Neonail Aquarelle

3. Pastelowo-żółte z delikatnym błyskiem

4. Holo!

5. Zielono mi

6. Neonail Aquarelle tym razem z fioletem z Cosmeticz Zone



9. Sharpie marble effect po raz kolejny

10. Brąz i złoto


Które zdobienie najbardziej przypadło Wam do gustu? Dajcie znać :)

25 komentarzy:

  1. Numer dwa to mój faworyt, chociaż 8 też mi się bardzo podoba 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się zdobienia z użyciem NeoNail Aquarelle! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdobienie jest bardzo fajne :D No i holo jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne wzory :) trzecie od dołu podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś robiłam hybrydę, ale wole zwykłe lakiery ponieważ nie niszczą paznokci ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda też nie musi niszczyć ;)

      Usuń
    2. Sama robiłam i u różnych kosmetyczek - po każdym miałam zniszczone paznokcie :(

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się propozycja "8. Neonail Aqaurelle Emerald"

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugie mi się najbardziej spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi hybryda niszczy paznokcie, wolę klasyczne lakiery ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z hybrydą, a raczej z jej ściąganiem trzeba uważać :)

      Usuń
  9. Hologram forever! I'm a fan holo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat szukałam inspiracji na nowe mani! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
  11. Wszystkie wyglądają świetnie, ciekawe zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Swego czasu sama próbowałam robić sobie hybrydy. Nie sądziłam, że to takie trudne. Pierwsze próby były nieudane, ale z czasem było tylko lepiej. Wtedy przekonałam się, że również dobry jakościowo sprzęt jest kluczem do sukcesu

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)