Obserwatorzy

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Projekt Trendy 2013 tydzień 1: kwiaty

Hej:) Biorę udział w nowym projekcie organizowanym przez Nikę z bloga dailynailspiration. Projekt nosi nazwę Trendy 2013 i jest to ogólny miszmasz, trochę wszystkiego i kwiatki, i koronka... a zresztą co ja będę pisać, wszystko znajdziecie tutaj:

Biorę już udział w Projekcie Hobby, który powoli dobiega końca i mam nadzieję, że uda mi się to wszystko pogodzić:)

Tak więc na pierwszy ogień idą kwiaty. Motyw idealny na wiosnę, która w końcu do nas przyszła:) Kwiatki u mnie mogłyście widzieć już kilka razy np. tu, tu lub tu:) A jakby jeszcze pogrzebać to coś więcej by się znalazło:) Tym razem moje kwiatki wyglądają tak:



Lakiery:
  • Lovely nr 25 (biały)
  • Wibo Express growth, niestety numerek się starł (czerwony)
  • Vipera nr 50 (zielony)
  • Safari (czarny i żółty)
Na dzisiaj to wszystko. Idę pomyśleć nad kolejnym zdobieniem:)

 Pozdrawiam:)

12 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wiosenny mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie Ci to wyszło. Ja nie lubię moich paznokci w bieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, ze biały lakier jest po prostu trudny w obsłudze:)

      Usuń
    2. coś w tym jest, ale łączony z innymi kolorami daje fajne efekty:)

      Usuń
    3. jak się umie czarować jak Ty:)

      Usuń
  3. wspaniałe pazurki :) ja jeszcze się za to nie zabrałam - ale wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne promocje to właśnie to czemu mam te zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna lokalizacja Kwiotusków :) i bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne sa takie duże kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)