Obserwatorzy

czwartek, 11 października 2012

Kwiatuszkowo cz. 2 + mini recenzja

Znów kwiatki tym razem na moich paznokciach:)
wyglądają tak:


Użyłam lakierów:
  • żółty Miss Sporty
  • biały Safari
  • Zielony Vipera nr 53
wykonanie proste, malujemy paznokcie lakierem bazowym, potem robimy kwiatki w dowolnym ułożeniu. U mnie 2 i 5 kwiatków na paznokciach,

Lakier Vipera nr 53
To mój najnowszy lakierowy nabytek, kosztował niecałe 4 zł. Plusy to na pewno kolor (intensywna zieleń), niska cena, trwałość (utrzymuje się ok. 4-5 dni). Minusem jest na pewno krycie, żeby nie było prześwitów potrzeba co najmniej  3 warstw oraz pędzelek, którym raczej ciężko się maluje.


Pozdrawiam i zapraszam do komentowania:)

3 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)