Obserwatorzy

czwartek, 4 października 2012

Kwiatuszkowo

Dzisiaj proste, bardzo dziewczęce zdobienie, a dokładniej kwiatuszki:) Idealne dla każdej dziewczyny i starszej i młodszej:) Tym razem zdobienie zrobiłam nie na własnych paznokciach, miałam modelkę - moją 4- letnią kuzynkę. Te pazurki zrobiłyśmy na urodziny kolegi z przedszkola. Jula była zachwycona, a koleżanki zazdrościły:)

Lakiery, których użyłam:
  • Rimmel 620, jako baza
  • Golden Rose, płatki 
  • Miss Sporty, środki kwiatków



Wykonanie:
Malujemy paznokcie dowolnym kolorem. Następnie robimy kropki (ja robiłam żółte), jako środki kwiatków, można do tego użyć sondy, szpilki, kredki czy wykałaczki. Ja jak zwykle wykorzystałam szpilkę. Na koniec innym kolorem robimy płatki, czyli po prostu kropki dookoła wcześniej zrobionej plamki. Można je trochę rozciągnąć, żeby lepiej wyglądały. Jeżeli przypadkiem zamalujemy środek kwiatka, na sam koniec można to jeszcze poprawić.

Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)