Obserwatorzy

wtorek, 23 października 2012

Trudne początki, czyli serduszkowo

Jak już kiedyś wspominałam nie jestem żadną profesjonalistką w zdobieniu paznokci, nie mam większych zdolności itp.... jednak bardzo lubię malować paznokcie i staram się to robić najlepiej jak potrafię:)

Chociaż początki były trudne. Paznokcie maluję mniej więcej od półtora roku. Wcześniej nie lubiłam pomalowanych paznokci. Teraz jakoś nie mogę tego zrozumieć, ale kiedyś tak było:) nie lubiłam nawet beżowego czy jakiegoś innego jasnego koloru... Dodatkowo zawsze miałam króciutko obcięte paznokcie. Teraz jest zupełnie inaczej:) Maluję intensywnymi kolorami, najczęściej w jakieś pstrokate, kolorowe wzorki i mam długie paznokcie. Tak więc ze skrajności w skrajność:)

Po dosyć długim wstępie przechodzę do sedna:) Otóż znalazłam zdjęcie jednego z pierwszych wzorków jakie zrobiłam. Jest dosyć proste, żeby nie powiedzieć banalne. Po prostu serduszka:)
Lakiery:
  • Lovely color mania nr 38
  • Wibo nasty&cool nr 13


No to tyle:)
Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga:)

1 komentarz:

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)