Obserwatorzy

wtorek, 23 października 2012

Trudne początki, czyli serduszkowo

Jak już kiedyś wspominałam nie jestem żadną profesjonalistką w zdobieniu paznokci, nie mam większych zdolności itp.... jednak bardzo lubię malować paznokcie i staram się to robić najlepiej jak potrafię:)

Chociaż początki były trudne. Paznokcie maluję mniej więcej od półtora roku. Wcześniej nie lubiłam pomalowanych paznokci. Teraz jakoś nie mogę tego zrozumieć, ale kiedyś tak było:) nie lubiłam nawet beżowego czy jakiegoś innego jasnego koloru... Dodatkowo zawsze miałam króciutko obcięte paznokcie. Teraz jest zupełnie inaczej:) Maluję intensywnymi kolorami, najczęściej w jakieś pstrokate, kolorowe wzorki i mam długie paznokcie. Tak więc ze skrajności w skrajność:)

Po dosyć długim wstępie przechodzę do sedna:) Otóż znalazłam zdjęcie jednego z pierwszych wzorków jakie zrobiłam. Jest dosyć proste, żeby nie powiedzieć banalne. Po prostu serduszka:)
Lakiery:
  • Lovely color mania nr 38
  • Wibo nasty&cool nr 13


No to tyle:)
Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga:)

1 komentarz:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)