Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2012

Kropki inspirują

Proste zdobienie, które może wykonać każdy:)
 Lakier bazowy to lakier z Wibo z serii Lovely. Kropeczki wykonałam za pomocą szpilki lakierem Golden Rose nr 257. proste, szybkie do zrobienia, a  moim zdaniem wygląda całkiem nieźle. Z kropeczek można ułożyć dowolny wzór, tu kropeczki są na całej płytce paznokcia.




Inne zdobienie, z kropeczkami zrobiłam już jakiś czas temu w kolorze miętowym (lakier Da Vinci), kropki wykonane ciemnozielonym Wibo Express Growth. Z kropeczek zrobiłam ( a przynajmniej taki był mój zamiar) kwiatuszki.



I

Inne zdobienie ma już drobniejsze kropeczki, a właściwie punkciki. Miętowy lakier ten co w poprzednim zdobieniu plus czarny lakier Safari


Innym przykładem są pokazane wcześniej kostki do gry:) 

Jak widać kropeczki inspirują do prostych, a efektownych zdobień, polecam wszystkim:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)