Obserwatorzy

środa, 23 października 2013

Kolejny french :)

Hej:) Dziś kolejny french, zresztą bardzo podobny do poprzedniego:) Lakiery również te same, mleczny z Wibo, biały Safari. I co mogę więcej powiedzieć... krzywo jak zwykle, ciągle pracuję nad równymi liniami:)

Co do zdjęć są autorstwa mojej wspaniałej O.(dziękuję!), zrobione podczas naszej sesji jesiennej:)
Także nie przedłużając tam dam dam dam:


(dokładniej widać na przybliżeniu)


Dzisiaj bardzo krótko, zwięźle i na temat;)
Pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. Jaki słodki i uroczy ten french! Taka delikatna koronka wygląda fantastycznie, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, delikatny! Zapraszam do mnie, obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Frenche to zupełnie nie moja bajka, jeszcze nigdy mi ładny nie wyszedł, tym bardziej podziwiam :>

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)