Obserwatorzy

czwartek, 10 października 2013

Puzzelkowo po raz drugi

Witajcie:) Wracam po dosyć długiej przerwie, ale ostatnio sporo się u mnie działo i nie miałam głowy do pisania postów. Mam nadzieję, że mi wybaczycie:) Jak wiecie, albo i nie wiecie w październiku zaczęłam studia. Na pierwszy tydzień postanowiłam wybrać prosty i sprawdzony wzorek, czyli... puzzle:) Zastanawiałam się jeszcze nad ombre, ale ostatecznie były to puzzle. Pierwszą wersją prezentowaną przeze mnie były kolorowe puzzelki, które możecie zobaczyć tutaj.

Tym razem postawiłam na biało-czarną wersję. Jak wyszło? oceńcie sami:)




Na koniec chciałam podziękować komuś dzięki komu powstał ten post. Długo mnie męczyłeś (raczej motywowałeś) o nowe posty na Lakierowo i w końcu są. Dzięki!:)

11 komentarzy:

  1. Ale super, bardzo mi się podoba! Robisz je z pomocą taśmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) te akurat tak ,ale te kolorowe już bez

      Usuń
    2. będę musiała kiedyś spróbować, ciekawe czy mi wyjdzie tak równo ;p

      Usuń
    3. na pewno tak, jak nie za pierwszym to potem na pewno się uda:)

      Usuń
  2. Fajnie, że wróciłaś :) Muszę sobie też takie puzzelki zrobić, bo super wyglądają ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt na prawdę bardzo łądny !

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłaś! A już się martwiłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. oj na pewno zmaluje sobie takie pazurki. Wygląda oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)