Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lutego 2013

Puzzelkowo

Cześć:) W tym tygodniu postawiłam na wiosenne kolory i wzorek, który od dawna mi się podobał, czyli puzzle:) Razem wyszło całkiem fajne (moim zdaniem), kolorowe i wiosenne zdobienie:) Co prawda zabrało mi trochę czasu, każdy kwadracik pomalowałam na inny kolor, potem zrobiłam czarne krawędzie. Początkowo miało ich nie być, ale lakiery zlewały się i nie było widać, że to puzzle, więc jednak są. To chyba tyle. To kolejny z tych wzorków co bardzo dobrze wychodzą w różnych zestawach kolorystycznych. U mnie wiosna, tak więc mamy:
  • żółty - mój nowy nabytek, Safari, oczywiście bez numerka
  • czerwony - Wibo Express growth
  • niebieski - Lovely, który często u mnie się pojawiał, ale niestety już się kończy:(  
  • zielony - Vipera  nr 53 (hurra nieścieralny numerek!)
Pokażę wam 2 wersje, z konturami i bez. Same oceńcie, które bardziej wam się podobają:)




Pozdrawiam:)

12 komentarzy:

  1. Fajne te puzzelki, kolorowo i wesoło :D ja zdecydowanie wolę z konturami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi z konturami bardziej się podobają ;) świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie z konturami
    Wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z konturami zdecydowanie bardziej mi się podoba :) Świetnie Ci wyszło, ale musisz mieć sprawną rękę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudoowne :D
    Jak to zrobiłaś? ja chyba nie jestem na tyle cierpliwa ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. super! z konturem wygląda b. ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny efekt! Z konturem dużo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także miałam kiedyś u siebie puzzle :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy pomysł ;0 jak dla mnie puzle lepiej wyglądają z konturem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze jakie genialne puzzle!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z konturem zdecydowanie lepiej :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana jak ci się udało ten wzorek zrobić. Zapraszam na konkurs z Silcare.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)