Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lutego 2013

Czekolada z dodatkami

Cześć:) Dziś pokażę moje paznokcie na ten tydzień:) Czekolada jest mój najnowszy nabytek - lakier Miss Sporty nr 410. Jest to taki ciemny, intensywny kolor, gorzka czekolada:) Zwykle nie używam takich ciemnych lakierów, ale ten od razu bardzo mi się spodobał. Szukałam takiego koloru z myślą o wzorku, który niedługo się pojawi:) Dodatkiem są żółte jety, które przełamują ten ciemny kolor:)



Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:)

8 komentarzy:

  1. przejrzałam w internecie zdjęcia - w sumie są podobne, więc może i folia ;)

    podoba mi się to połączenie, ten żółty fajnie przełamuje ciemny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie! w liceum ciągle malowałam paznokcie na czekoladowy kolor- zmieniałam tylko odcienie: albo gorzka, albo mleczna czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuuuperowe:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, najbardziej podobają mi się te kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekolada?Ktoś mówił o czekoladzie? Jeśli chodzi o czekoladę to ja mówię "tak" - tej na paznokciach też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czekoladkę na paznokciach, świetne połączenie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)