Obserwatorzy

czwartek, 7 lutego 2013

Projekt Changes of Weather. Tydzień 6: mgła

Hej:) Dzisiaj już ostatnie zdobienie do projektu Changes of Weather. Nie mogę uwierzyć, że to tak szybko zleciało! Dopiero zaczynałyśmy projekt, a tu już część dziewczyn skończyła:)

Podobnie jak z poprzednimi tematami, również z mgłą miałam problemy. Jako z ejestem trochę spóźniona z projektem, zdążyłam zobaczyć kilka wersji mgły. Nie chciałam ich kopiować, a że nie miałam pomysłu to skupiłam się na kolorach, które mi się kojarzą z tym zjawiskiem:) Połączyłam szary, czarny i biały lakier. Trochę kropek, trochę cieniowania i wyszło coś takiego:



Może to nie do końca jest mgła, ale mi się podoba:)
To chyba tyle.
Pozdrawiam:)

3 komentarze:

  1. kolory bardzo dobrze oddają szaro-burość mgły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory odpowiednie do mgły!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też takie kolory kojarzą się z mgłą, nawet też takich użyłam do zrobienia swojej mgły :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)