Obserwatorzy

czwartek, 7 lutego 2013

Projekt Changes of Weather. Tydzień 6: mgła

Hej:) Dzisiaj już ostatnie zdobienie do projektu Changes of Weather. Nie mogę uwierzyć, że to tak szybko zleciało! Dopiero zaczynałyśmy projekt, a tu już część dziewczyn skończyła:)

Podobnie jak z poprzednimi tematami, również z mgłą miałam problemy. Jako z ejestem trochę spóźniona z projektem, zdążyłam zobaczyć kilka wersji mgły. Nie chciałam ich kopiować, a że nie miałam pomysłu to skupiłam się na kolorach, które mi się kojarzą z tym zjawiskiem:) Połączyłam szary, czarny i biały lakier. Trochę kropek, trochę cieniowania i wyszło coś takiego:



Może to nie do końca jest mgła, ale mi się podoba:)
To chyba tyle.
Pozdrawiam:)

3 komentarze:

  1. kolory bardzo dobrze oddają szaro-burość mgły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory odpowiednie do mgły!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też takie kolory kojarzą się z mgłą, nawet też takich użyłam do zrobienia swojej mgły :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)