Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lutego 2013

Moi goście O i P:)

Hej:)
Powrót do szkoły nie okazał się taki zły:) Zauważyłam, że dziewczyny (w tym i ja) w ten ostatni dzień poświęciły trochę czasu na malowanie paznokci. I zaszalałyśmy:) Od razu poprosiłam je o zdjęcia i oczywiście się zgodziły:) Tak więc dzisiaj pokazuję kolejną odsłonę water marble, po raz pierwszy metodę gazetową i jedyny taki, oryginalny french. No to zaczynamy!


Paula, przyznaj jak to zrobiłaś? Mi do tej pory nie wyszło, a próbowałam wiele razy. Na zdjęciu tego dokładnie nie widać, ale słowa ładnie się odbiły, wyraźnie:)

 

Olga postawiła na frencha. Jasny lakier, ciemne paseczki i kropeczki to to, co dziewczyny lubią najbardziej:)

 No i ja, czyli water marble:) Kosmiczne kolory, fantazyjne kształty i mamy ufo na paznokciach:)


 Nasze 3 łapki:) Zabrakło czwartej, ale nadrobimy to następnym razem:)


Co myślicie o tych wzorkach?
Jeżeli wam się spodoba taka forma myślę, że grupowych postów będzie, więcej. Dziewczyny na pewno się zgodzą:)

14 komentarzy:

  1. :) ostatnie zdjęcie mega!
    a Twoje water marble przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne mani :) Ja jeszcze tak nie cudowałam, ale podziwiam takie zdobienia :) Szkoda, że nie dodałaś dokładniejszego zdjęcia pierwszego mani:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Wam to wyszło:)
    Następnym razem będą już cztery:)
    M.(brakujące ogniwo:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Water marble w boskich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się wzruszyłam. O.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. water marble - dla mnie mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne;) szczególnie te zielone;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te zielone :)
    +obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie :*
    Nowy post, zapraszam do skomentowania -> www.alleishsa.blogspot.com + obserwuję i liczę na to samo.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. też muszę zaszaleć i pomalować sobie paznokcie z magicznymi wzrokami. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy blog ;D
    obserwuję i liczę na rewanż
    + zapraszam do mnie http://lalastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie najbardziej mi się podoba ale ja bym połączyła inne kolory :)

    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zielone prezentują się bardzo fajne:)
    Dziękuje za wizytę na moim blogu, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)