Obserwatorzy

środa, 11 grudnia 2013

Bałwanki są, tylko gdzie jest śnieg?

Hej:) na początku małe pytanie: gdzie jest śnieg? Co to za grudzień bez śniegu? Może jestem dziwna (jak M. i O), ale ja chcę śnieg! Teraz nawet może nie być, ale na święta to już musi! To tyle na początek, taki mały apel do pogody:) A że śniegu nie ma, na pocieszenie, chociaż małe bałwanki. Zrobione sondą i lakierkami:
  • Niebieski Safari  niestety bez numerka, ale to taki niebieski wpadający lekko w szary jako baza
  • Biały również Safari, ten co zawsze
  • Czarny Golden Rose 
  • Czerwony tez Golden Rose nr 286
  • Brązowy  Miss Sporty 410





Ten niby śnieg zrobiłam po prostu gąbeczką, na 2 warstwy lakieru Safari. O, i zapomniałabym jeszcze o srebrnym brokacie, którego nie widać, ale tam jest:) To tyle, miłego oglądania:)
Przepraszam za skórki, muszę się za nie w końcu wziąć :)

Aha i pozdrowienia dla tajemniczego J., który nie daje mi spokoju. Dzięki po raz tysięczny za mobilizację:)

Pozdrawiam!:)

10 komentarzy:

  1. Śliczne zimowe paznokcie :) Ale na żywo wyglądają jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są prześliczne :) u mnie też nie ma śniegu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne.. tylko szkoda że nie ma śniegu ;C

    OdpowiedzUsuń
  4. no niestety u mnie też brakuje śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te bałwanki :) bardzo lubię zimowe zdobienia paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze bałwanki :) masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już będzie śnieg, to idziemy na sanki lepić bałwana :P
    Wzór już mamy :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)